چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: با اجرای طرح مشترک استانداری تهران و سپاه پاسداران، 127 نقطه آسیب‌خیز بحران زا در مناطق مختلف استان تهران شناسایی شد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: نظر رئیس قوه قضائیه نسبت به رفع مشکلات مالکان اراضی و خانه های پلاک 84 شهرک علوی ساوه، مساعد است و در این رابطه نامه ای نیز به رئیس کل دادگستری استان مرکزی ارسال نمود.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - سالها جنگ و اشغالگری آمریکا در عراق و به تبع آن ظهور تروریسم مورد حمایت کشوری غربی و عربی و رژیم صهیونیستی باعث شده که کودکان عراقی به بزرگترین قربانیان و آسیب دیدگان این شرایط ناگوار تبدیل شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - "احسان" این کودک 19 ماهه با جسه ضعیف و نحیفش، درد و رنج بسیاری را تحمل می کند اما برای زنده بودن و زندگی کردن می جنگد تا یک روز را بدون درد سپری کند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - کاهش نسبتا زیاد آمار کودک آزاری در مازندران طی سال جاری که مهم‌ترین تفاوت آن با سال‌های گذشته تنها در شیوع کرونا دیده می‌شود، با تحلیل دوگانه و متضاد از نقش این ویروس در نرم شدن رفتار جامعه با کودکان همراه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: 10 دفتر توسعه محله ای راه‌اندازی و اقدامات مثبت و اثرگذاری در زمینه کاهش آسیب اجتماعی در سکونتگاه های غیررسمی راه اندازی و در حال ارائه خدمات است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بر ضرورت بسیج و تجهیز ظرفیت‌ها و امکانات کلیه دستگاه‌های مسئول در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و اهمیت آن در اقدامات بازآفرینی شهری تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت: بسیج به عنوان بازوی نیروبخش همانند سایر میدان ها و آزمون ها در بزنگاه کرونا نیز یاری بخش و موثر بوده است.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران با اشاره اینکه بهره گیری از کارکنان استانداری در مناصب مدیریتی راهبرد استانداری تهران است از تهیه شناسنامه و رتبه بندی فرمانداران استان تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه شهروند در مطلبی نوشت: مطابق با نظام حقوقی ایران تا تقریبا یک دهه قبل، مستمری زنان شاغل، بعد از فوت آن‌ها به طور کامل قطع شده و وراث از مزایای این مستمری برخوردار نمی‌شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: تمامی فرمانداران استان از بدنه وزارت کشور و استانداری انتخاب، رتبه بندی و صاحب شناسنامه می شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: حضور هر تعدادی از متکدیان در سطح شهر زیبنده نیست و باید دستگاه‌های متولی از این آسیب اجتماعی جلوگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهرداری تهران، با رویکرد نگهداشت اجتماعی شهر و همچنین انجام مسوولیت اجتماعی خویش، مدت مدیدی است که براساس درکی منسجم از مساله آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ای هدفمند و ساختاریافته، در این حوزه نقش‌آفرینی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه مرند گفت: تاکنون تعداد 19 هزار و 980 بسته کمک مومنانه توسط خیرین و اقشار مختلف مردم در این شهرستان توزیع شده و در روز پنج آذر نیز مرحله دیگر این رزمایش جهت کاهش مشکلات ناشی از آسیب‌های کرونا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان_ ایرنا _ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: چهار عنوان کتاب مهارتی به همت مربیان آموزشی این سازمان در شهرستان اسدآباد تهیه و تالیف شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان جایزه ویژه جشنواره BIMIFF برزیل را از آن خود کرد.