چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت 44 هزار دانش‌آموز کرمانی در جشنواره کتابخوانی "دانایی و توانایی" خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استان سمنان در بخش‌های فرهنگیان و دانش‌آموزی نهمین جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی آموزش و پرورش 2 برگزیده داشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - کارشناسان معتقدند که قانون برای جمع‌آوری موادفروشان بازدارندگی لازم را ندارد و این قشر بعد از دستگیری توسط مراجع قانونی، بعد از مدت کوتاهی آزاد شده و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

خبرگزاری مهر

مشاور با سابقه مدارس تهران معتقد است این روزها آسیب های اجتماعی در سطح مدارس تغییر شکل داده اند و خانواده و آموزش و پرورش برای این روزها که فضای مجازی یکته تازی می کند، آماده نبودند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: هم اینک 9 طرح جامع اشتغال برای زندانیان استان در حال اجرا است که با عملیاتی شدن آنها اشتغال مددجویان به 70 درصد می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی و تولیدی همراه با اشتغال در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود گفت: 30 کارآفرین برتر در این مراکز فعالیت و حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی و استخرهای سرپوشیده شنا در این شهرستان تاکنون چهار میلیارد ریال زیان به این حوزه وارد شده است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - بی‌حوصلگی، افسردگی و سردرگمی قرنطینه خانگی به خاطر ویروس کرونا به تاکید جمعی از روانشناسان می‌تواند با رفتار خلاقانه، ایده‌های جدید و تغییر سبک زندگی به دوران صمیمیت خانوادگی و کسب تجربه‌های جدید زندگی فردی و اجتماعی تبدیل شود تا تنش‌های مربوط به این دوران کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و رئیس موسسه مطالعات جمعیتی کشور با بیان اینکه ترس از طلاق در سال‌های اولیه ازدواج موجب تاخیر در فرزندآوری زوجین شده است گفت: زوجین برای اطمینان از شرایط پایدار زندگی مشترک خود و ترس از طلاق، موضوع فرزندآوری خود را به تاخیر می‌اندازند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: استارتاپ‌ها قابلیت تکثیر دارند و الگوهای موفق در این عرصه و زایش الگوهای تازه‌تر باید در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش سرانه مطالعه و گسترش روزافزون فرهنگ کتابخوانی بین قشرهای مختلف مردم در کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی تأثیرگذار است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - محله ولیعصر شهر قزوین طی ماه‌های اخیر به پاتوق توزیع مواد مخدر و روانگردان‌ها تبدیل شده و آرامش و امنیت ساکنان آن به مخاطره افتاده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس بالینی و استاد دانشگاه با اشاره تجمع مردم در یکی از فروشگاه‌های پایتخت گفت: شاید مردم هنوز کرونا را باور نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: لازم است معلمان و والدین دانش آموزان این استان را به سمت کتابخوانی درفضای مجازی مدارس و خانه سوق دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون دادستان قم با اشاره به بازداشت اعضای یک تور گردشگری با اعمال مجرمانه متعدد در این استان گفت: برخورد قانونی و قاطع در انتظار تورهای ناهنجار و غیرمجازی خواهد بود که از مبدا قم و یا با عبور از مسیر قم قصد عزیمت به سایر شهرهای مجاور را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - نخستین پیشخوان خدمات کتابخانه‌ای کشور روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با افتتاح پنج باب کتابخانه عمومی در سراسر کشور به صورت نمادین و غیرمجازی در شهر لردگان افتتاح شد.