چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - تکدی‌گری به عنوان یکی از پدیده‌های ناهنجار در گوشه و کنار شهر قزوین قابل مشاهده است و می‌توان آن را زاده بیکاری، اعتیاد، بیماری، مهاجرت، فقر و حاشیه‌نشینی دانست.

خبرگزاری ایسنا

استاندار قم با اشاره اهمیت و نقش شهرک های صنعتی در رشد و توسعه اقتصادی گفت: مسئولان استان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره اهمیت و نقش شهرک های صنعتی در رشد و توسعه اقتصادی گفت: مسئولان استان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پیشگیری از وقوع جرم، اصلی‌ترین و کم هزینه‌ترین راه رسیدن به امنیت پایدار در جامعه است و نباید از این امر مهم غافل شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس جمعیت هلال احمر از فعالیت داوطلبانه یک میلیون جوان هلال احمری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - امام جمعه شهرستان فردیس گفت که با توجه به تراکم جمعیت بالا و مهاجر پذیری این شهرستان نیازمند افزایش تعداد کتابخانه های عمومی هستیم چرا که وضعیت زیر ساخت های موجود تناسبی با جمعیت فردیس ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: در شرایطی که مردم با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، کسب مهارت‌های زندگی در مواقع بحرانی و دانش مقابله با استرس اهمیت بالایی دارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هرکاری در کرونا تعطیل شد ما باید تلاش کنیم آموزش تعطیل نشود گفت: جامعه زنده، پویا و طراز جامعه ای است که می تواند در بحران ها روی پای خودش بایستد و آموزش را پیش ببرد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از توقعاتی که می شود برای امروز مطرح کرد که جزو دغدغه های مقام معظم رهبری هم هست پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: اعتبار لازم برای تاسیس کتابخانه تخصصی ویژه نابینایان از سازمان اجتماعی کشور تامین شده و به زودی در قزوین راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از آنچه غربت کتابخانه های عمومی در دوره سیطره ویروس نوظهور کرونا یاد کرد و گفت: کووید 19 اگرچه آثار منفی متعددی داشته اما حضور بیشتر در خانه و محدودیت اجتماعات و دورهمی ها بستر مناسبی برای مطالعه و کتابخوانی بیشتر فراهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مسوول سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت: به مناسبت هفته بسیج 18 برنامه روشنگرانه با رویکرد ولایت مداری در این استان به اجرا در می آید.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: 20 سالن ورزشی مناطق حاشیه نشین شهرستان‌های خرم‌آباد و کوهدشت با 400 میلیون تومان اعتبار تجهیز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی و تفاوت جوامع، جامعه نیاز به فرهنگ سازی دارد، گفت: عمده ترین آین آسیب ها در سقز نزاع خیابانی و طلاق است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های اجرای طرح کانون یاریگران زندگی در مدارس اصفهان در سالجاری، ارتباط و تعامل مجازی و غیرحضوری دانش‌آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: اساس فعالیت بسیج برای پیشبرد مسایل جامعه در بخش‌های مختلف محله‌محوری در گام دوم انقلاب است.