چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - اخیرا عده‌ای متکدی غیربومی و حرفه‌ای در کوچه و خیابان‌های شهر بافق جولان می‌دهند و با شیوه‌های گوناگون و سوء‌استفاده از احساسات و عواطف مردم از آنان گدایی می‌کنند، این افراد چهره این شهر را که سابقه گدایی در آن وجود ندارد، مخدوش کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت، نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت هاست.

خبرگزاری مهر

وزیرآموزش و پرورش درپیامی به مناسبت اختتامیه همایش انجمن مطالعات برنامه درسی، چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت را نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها دانست.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت اختتامیه هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی، چرخش از حافظه محوری به مهارت محوری و تربیت را نیازمند تغییر در برنامه درسی و تربیت متوازن در تمام ساحت ها دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران معتقدند، نهاد نشر در حال گذار به توسعه است و نبود مسئولیت اجتماعی در کنار فقدان منطق سودآوری برای ناشران، چرخه تولید کتاب را مختل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز و گرایش و انگیزه بیشتر جوانان و نوجوانان بسوی این فریضه الهی باید به سمت استفاده از ایده‌های بکر، خلاقانه و نوآورانه گام برداشت.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه هشترود با اشاره به نقش بسیج در همه عرصه‌های حیات ایرانیان در دوره پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: برای بزرگداشت هفته بسیج اجرای بیش از 100برنامه در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: نظر مثبت هیات دولت برای انتقال زندان های این این استان جلب شده و به طور قطع همراهی لازم را خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اعلام کرد: سازمان‌های مردم نهاد جوان (سمن) در مبارزه با ویروس کرونا می‌توانند با تولید محتوا و اطلاع‌رسانی به مردم همگام با دانشگاه علوم پزشکی شیراز گامی بلند در شکست این بیماری خطرناک بردارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اجازه ندهیم افراد خطاکار شوند و از بزهکار شدن آنها پیشگیری کنیم.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: به مناسبت هفته بسیج که از 30 آبان برگزار می شود، 80 عنوان برنامه از جمله افتتاح چهار باب مسکن محرومان، ایجاد 16 قرارگاه سلامت محله محور و تقدیر از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در این شهرستان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان های مردم نهاد به دلیل برخورداری از ظرفیتها و مردمی بودن در آگاهی بخشی از ویروس کرونا بیش از نهادهای اداری اثرگذار هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز گفت: بسیج تفکری برگرفته از تعالیم اسلامی و دینی است که همیشه بارور بوده و از مرزهای شناخته شده کشور خارج و به جهان تسری پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

لاهیجان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از پلمپ 160 واحد صنفی متخلف در این شهرستان در هشت ماهه امسال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه با بیان این که این نهاد حمایتی هم‌اکنون دو هزار و 43 کودک بی سرپرست را زیرپوشش دارد گفت: نیکوکاران نیک‌اندیش این شهرستان، سرپرستی و حمایت 829 کودک را بر عهده گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: هفت زندانی محکوم به قصاص نفس در زندان‌های این استان امسال از چوبه‌دار رهایی یافته و بخشیده شدند.