چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - عدالت اجتماعی، توسعه رفاه در جامعه، حمایت از اقشار کم درآمد و فقرزدایی از جمله صدها رویکرد دولت در سال های اخیر بوده که اکنون به بار نشسته است، موضوعاتی که خبرنگاران ایرنا با واکاوی جزئیات آنها تلاش کرده اند این اقدامات را در قاب تولیدات خبری به اطلاع عموم برسانند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سازمان بسیج حقوقدانان کرمانشاه براساس تفاهم‌نامه‌ای که با اداره‌کل زندان‌های استان امضاء کرده است، علاوه بر ارایه خدمات تخصصی حقوقی، زندانیان جرایم غیرعمد را هم آزاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - کرونا همه حوزه ها به ویژه زیست اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده که تاکنون افسردگی و ناراحتی‌ها و ناامیدی را در جامعه به دنبال داشته است، به اعتقاد کارشناسان میزگرد ایرنا اصفهان برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر باید هرچه زودتر با تغییر سبک‌زندگی و برنامه‌ریزی اصولی مدل‌های جدید جایگزین روش‌های قبلی رفتارهای اجتماعی بشود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - چند خبر کوتاه از سه شهرستان از توابع استان بوشهر در بسته خبری روز سه شنبه تقدیم مخاطبان می شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: رونق اقتصادی با کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه رابطه مستقیم دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت: هم اکنون 390 تشکل و خیریه در کنار هیات‌های مذهبی، کانون محلات، موسسات فرهنگی، هنری و کانونهای مساجد در مقابله با کرونا فعال هستند و در مجموع 2هزارو 500 تشکل اجتماع محور در استان فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به پدیده اجتماعی کارتن خوابی و مشکلات متاثر از مهاجرت ها در استان البرز، از شهرداری کرج خواست برای راه اندازی گرمخانه های جدید اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون امور پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح نماد در 296 واحد آموزشی استان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت خاص مدارس، طرح نماد امسال با جدیت و در بستر شبکه شاد پیگیری و اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - توسعه خدمات حمایتی از خانواده‌های نیازمند با همراهی نهادهایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و همچنین توجه ویژه دولت به حمایت از اقشار کم درآمد، رویکرد موفق فقرزدایی طی سال‌های اخیر در آذربایجان غربی را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام (ره) گفت: با همکاری جمعیت هلال‌احمر، مددجویان کمیته امداد پس از دریافت آموزش‌های مقابله با بحران و بلایای طبیعی به صورت داوطلب در خانه‌های هلال سراسر کشور مستقر می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فعالیت مرکز مراقبت‌های الکترونیکی زندانیان در استان سمنان با هدف کاهش جمعیت کیفری و آسیب های اجتماعی روز دوشنبه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دامنه همکاری جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) با رونمایی از طرح ملی «یاس» با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشارکت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گسترش یافت.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - رئیس اداره ثبت احوال اردستان با بیان اینکه شاهد افزایش آمار طلاق هستیم، گفت: هفت ماهه سال‌جاری آمار طلاق در این شهرستان به 85 مورد رسید.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - اعلام پایان آتش‌سوزی جنگل توسکستان توسط استاندار، اجرای 32 کیلومتر لایروبی و زهکشی رودخانه کردکوی، برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مینودشت و تامین برق محاکم قضایی با استفاده از انرژی خورشیدی از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: امکان آموزش حضوری دانش آموزان در مناطق عشایری و روستایی و کلاس اول و دوم دبستان در ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم شود.

خبرگزاری مهر

اعضای شورای معاونان در دهمین گفت وگوی هفته به تبیین و تشریح بستر همکاری ها با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداختند.