چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سالهای گذشته سالانه 380 هزار مرگ در کشور داشتیم که حدود 100 هزار مورد آن به علت فشار خون بود، اکنون می‌گوییم کرونا هر سه دقیقه جان یک نفر را می‌گیرد اما فشارخون این قاتل خاموش را فراموش کرده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیش بینی کردیم که در مناطق کم خطر کلاس اولی ها و دومی ها دو روز در هفته به مدرسه بروند اما حمایت هایی که باید از سوی متخصصان وزارت بهداشت صورت می‌گرفت انجام نشد و امروز ما برای آموزش این گروه از دانش آموزان احساس خطر می کنیم و درخواست داریم تا در ستاد ملی مقابله با کرونا به این موضوع نگاه ملی شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - خانه هلال ورزشکاران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان صبح امروز (یکشنبه) افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش حضوری اولویت اول آموزش و پرورش و اطمینان بخش برای استمرار فعالیت های آموزشی برای نظام تعلیم و تربیت است و زمانی می توانیم از تعطیلی مدارس حرف بزنیم که تعطیلی عمومی اعلام شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، زمینه استفاده زودهنگام دانش آموزان را در فضای مجازی بوجود آورد که این موضوع مهم امروز به یکی از دغدغه های والدین دانش آموزان در استان البرز تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت بر لزوم تحول بنیادین در آموزش ابتدایی و همچنین جامعه محور کردن آموزشها در مدارس تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون هنری و امور سینمایی گیلان از همه هنرمندان تجسمی، پژوهشگران و دانشگاهیان، انجمن‌های هنری، تشکل‌ها، مراکز هنری، نگارخانه‌ها و فعالان عرصه هنرهای تجسمی برای حضور در سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر "طوبای زرین" دعوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - حرفه آموزی به زندانیان قزوینی از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های کشاورزی، خدمات، صنعت و صنایع دستی، بسیاری از این قشر را در مسیر اصلاح، بازپروری و توانمندسازی و دستیابی به شغلی آبرومند و داشتن یک زندگی سالم و آبرومندانه پس از تحمل دوران حبس قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش درخواست‌های سرمایه‌گذاری در استان گفت: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای شتاب بخشی به روند توسعه از طریق رونق تولید و ایجاد اشتغال باید در بحث جذب سرمایه گذار اهتمام جدی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون شهردار شیروان گفت: امسال 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری سال گذشته برای بهسازی مسیر رودخانه چایلق این شهر خراسان شمالی تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان، با توجه به درخواست فعالان رسانه‌ای، تا پنجم آذر 99 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: در شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی است، تقویت خودباوری ملی و امید به آینده در میان آحاد مردم بسیار مهم و ضروری محسوب می شود.

خبرگزاری ایسنا

برنامه «شکلات تلخ» با موضوع آسیب های اجتماعی این هفته با محوریت مهارت آموزی و داستان علاقه کودکان کار به ورزش فوتبال روزهای شنبه و سه شنبه به روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - آفتاب نشین یک روز پاییزی، بانوی سالمندی که هر روز بعنوان کارگر کشاورزی از شهر بیرون می رود با کیسه ای سیب زمینی به عنوان دستمزد به شهر باز می‌گردد، پای حرف‌هایش که می‌نشینی نگرانی از دست دادن همان اندک دستمزد روزانه را می‌توان احساس کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور در حالی قرار است امسال با حضور حدود 40 تیم برگزار شود که تیم کرمانشاه نیز خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند تا نام کهن بسکتبال این دیار را بار دیگر با جوانانش زنده کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - درحالی که استان قزوین بر اساس سیاست حبس زدایی در سه سال گذشته با کاهش 700 نفری زندانیان روبرو بوده است، برخی معتقدند که حبس زدایی هنوز در بوته نقد و بررسی قرار نگرفته و اینکه تا چه اندازه می تواند به اهداف عالی منتهی شود هنوز معلوم نیست.