پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - شهردار مشهد گفت: همکاری دستگاه‌ها و سازمانهای مرتبط در حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ساماندهی کارتن خواب‌ها، معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار در این کلانشهر ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی خبر داد و گفت: وی با سرقت سیم‌های تلفن ایستگاه‌های کافو شرکت مخابرات، باعث قطع تلفن بیش از هزار مشترک در شرق تهران شده بود.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - بهزیستی به عنوان سازمانی اجتماعی همپای کمیته امداد امام خمینی (ره) سعی دارد افراد ضعیف جامعه را از حداقل‌ها بی‌نیاز کند و در این زمینه اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در هفت سال گذشته گامهای بلندی برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه طرح هر کارمند یک حامی به پیشنهاد کمیته امداد از طریق معاون اول رئیس‌جمهورd به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است، گفت: اجرای این طرح از سوی دولت مورد تاکید قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم از بنیاد برکت و زیرمجموعه‌های این بنیاد راضی بوده و خدمات آن را نقطه اطمینان برای خود می‌دانند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جمعیت هلال احمر استان کرمان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نخستین گام برای کسب مهارت های فنی و حرفه‌ای در راستای پیشرفت و ارتقای شغلی اعضای جوانان برداشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اعلام کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد مستضعفان امضا شده است این بنیاد در راستای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در منطقه سرفیروزآباد از توابع شهرستان کرمانشاه اقدام خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - درآیین تجلیل ازبرگزیدگان نهمین جشنواره نوجوان سالم درآموزش و پرورش ناحیه 4 کرج عنوان شد که جشنواره نوجوان سالم به دنبال کاهش رفتارهای پرخطر درجامعه است.

خبرگزاری ایسنا

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود موضوع بازگشایی مدارس، تهدیدات امنیتی فضای سایبری و اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شمار زنان ورزشکار خراسان شمالی در چند ساله اخیر بیش از 2 برابر شده است که این نشانگر توجه بیشتر به بانوان و میدان دادن به این قشر موثر در تضمین سلامت و شادابی خانواده و جامعه می‌تواند باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی و تجهیز 10 کلاس درس تربیت بدنی در مدارس این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از اعلام فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای توسط این اداره کل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تشکل‌های مردم نهاد با تقویت و حمایت بیشتر می‌توانند نقش موثری در کاهش پرونده‌های قضایی و ایجاد صلح و سازش بین دعوی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: طرح گسترش فرهنگ اقامه نماز برای سال تحصیلی 1400-1399 در قالب برنامه های مجازی در بین دانش آموزان دنبال می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه تعطیلی اماکن ورزشی به آسیب‌های اجتماعی منجر می شود گفت: رشته‌های ورزشی که ستاد کرونا به آنها اجازه فعالیت داده می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نظارت تیم‌های بازرسی به فعالیت خود ادامه دهند.

خبرگزاری ایسنا

شرایط شرکت در نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه ای از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.