پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که وزیر اقتصاد موظف به تمکین به گزارش دیوان محاسبات درباره وضعیت شرکت نیشکر هفت تپه است و مجلس در این باره کوتاه نمی آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان نخستین پویش تولید محتوای سواد رسانه‌ای منتشر و شرایط شرکت در این پویش توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توسعه تشکل‌های غیردولتی طی مدت فعالیت دولت تدبیر و امید گفت: هم اینک 500 سازمان مردم نهاد در این استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مشروعیت نظام اسلامی به عنوان نظام امامت و ولایت به دلیل اتصال و توسل به امام عصر (عج) است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به اینکه اثربخشی اقدامات ملاک ارزیابی جشنواره شهید رجایی است بر لزوم رضایتمندی شهروندان به عنوان اولویت اقدامات مسئولان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: حدود سه حامی برای هر یتیم و فرزند محسنین در استان وجود دارد و مسوولان استانی با برنامه ریزی‌های انجام شده درصدد افزایش این رقم هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه تاکید بر اهمیت فرهنگ، هنر و رسانه گفت: کشور ما در معرض برخی بحران‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی از جمله کرونا قرار گرفته و این حوزه نقش قابل‌توجهی در تاب‌آوری مردم در مواجهه با این بحران‌ها دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون هشت هزارو 318 پرونده مددکاری در این حوزه وجود دارد که از این تعداد سه هزارو 667 پرونده مربوط به زنان و خانواده است و چهار هزارو 35 خانوار نیز در این حوزه مستمری بگیر هستند که 52 درصد کل پرونده‌ها را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رویکرد نرم نیروی انتظامی به خصوص یگان های ویژه در کنار اقتدار همیشگی توانسته جلوه ویژه‌ای از خدمات رسانی پلیس را در جامعه به معرض نمایش بگذارد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید نیازهای انسان در بخش سلامت روان گفت: اگر دچار آسیب‌های اجتماعی هستیم به دلیل فقدان نشاط اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: دختران و زنان ایران زمین، بیشتر از مردان نیازمند تحرک و فعالیت بدنی هستند.

خبرگزاری ایسنا

سالهای سال است که کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی، راه برون رفت از چالشها و بسیاری از مشکلات کشور را در تقویت بخش تعاون و استقرار یک نظام اقتصادی مردم محور اعلام کرده و از تعاون به عنوان بهترین مسیر برای مقابله با چالش‌های اقتصادی، بحران‌ها و تحریم‌ها نام می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها در زمینه ترویج مطالعه چندان کارآمد نیست، گفت: این سیاست‌ها نیاز به اصلاح و بازنگری دارند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: تهیه اطلاعات گودهای زباله گردی در راستای اقدامات پیشگیرانه و نظارت سختگیرانه به منظور جلوگیری از بکارگیری کودکان در دستور کار برنامه های این سازمان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر بخش مددکاری بنیاد زینب کبری (س) معتقد است، فرزندخوانده یک موجود عجیب وغریب نیست و از فضا نیامده، یک انسان است و به صورت صددرصد و از روی عشق، ایمان و خواست یک زوج مورد پذیرش و فرزندخواندگی قرار گرفته، با این حال جا دارد در این زمینه در جامعه فرهنگسازی شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: بیش از 77 درصد کودکان کار این استان ملیت غیر ایرانی دارند که باید تلاش کنیم با اتخاذ راهکارهای مناسب زمینه رشد اقتصادی خانواده‌های آنها را فراهم آوریم.