یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلومبرگ در این گزارش به پیش‌بینی انقباض اقتصاد ژاپن در سال 2024 پرداخته است. تخمین‌های جدید پس از آن مطرح شده‌اند که دولت ژاپن در روز دوشنبه گزارشی منتشر کرد که طبق آن، میزان انقباض اقتصادی این کشور در سه‌ماهه نخست از 1/8 درصد به 2/9 درصد افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف انتظارها، مدعیان کفش طلای یورو، هیچ‌کدام از ابرستاره‌های یورو نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی با هیات حوثی به رهبری «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله دیدار و درباره تشدید تنش‌ها در دریای سرخ گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، در مصاحبه‌ای با خبرنگار آگوس لاروکا، تیم‌های محبوب خود را در یورو 2024 معرفی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک کارشناس حقوقی فوتبال به روزنامه بیلد گفت یوفا حتما جود بلینگام را محروم می‌کند تا برای دیگر فوتبالیست‌ها درس عبرت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران کشورهای آلمان و لهستان پس از 6 سال به‌منظور بهبود روابطی که ناشی از روی کار بودن یک دولت راست افراطی در ورشو پر تنش شده بود، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل گمرک ایران ضمن اشاره به تجارت 40 میلیارد دلاری کشور طی بهار امسال گفت: صادرات غیرنفتی با افزایش 7.6 درصدی به 13.5 میلیارد دلار رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

پلیس آلمان اعلام کرد با نیروهایی بیشتر از سایر بازی‌ها حفظ امنیت دیدار امشب ترکیه و اتریش را به عهده خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

میکل اویارسابال، بازیکن اسپانیا، می‌گوید قبل از یورو هیچکس آن‌ها را مدعی قهرمانی نمی‌دید اما اکنون همه در این مورد صحبت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که ویدیویی از مصاحبه آندرا بارزالی بعد از حذف ایتالیا در یورو 2016 با چشمان گریان در فضای مجازی به شدت در حال دست به دست شدن است، آتزوری‌ها به خاطر عملکرد و روحیه‌ی ضعیف خود در یوروی امسال مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

جمعه شب تیم‌های آلمان و اسپانیا برگزار کننده یکی از بازی‌های دور یک چهارم نهایی یورو 2024 خواهند بود.

وب‌گاه ورزش سه

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، در آستانه بازی با انگلیس گفت آسیب‌دیدگی گرانیت ژاکا نگران‌کننده نیست و سوئیس به پیروزی مقابل سه‌شیرها امیدوار است.

خبرگزاری تسنیم

ترکیب اصلی تیم‌های فوتبال هلند و رومانی در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2024 اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاره تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش برابر تقابل با تیم ملی فرانسه کاملا آماده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان و لهستان امروز (سه‌شنبه) متعهد شدند که همکاری‌های امنیتی و دفاعی خود «برای مقابله با تهدیدات فزاینده روسیه» را افزایش دهند.