یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

گاهی اوقات فرانسه کسالت‌آور می‌شود. وقتی از دشان به خاطر این سبک بازی انتقاد می‌شود، می‌گوید: «ما می‌بریم، این مهم‌ترین چیز است. هر وقت نبردیم درباره‌اش حرف می‌زنیم.»

وب‌گاه گسترش

قیمت بیت‌کوین از 28 ژوئن تا 1 جولای (8 تا 11 تیر) 4.5% افزایش یافت و برای اولین بار در یک هفته مقاومت 63,000 دلاری را شکست.

وب‌گاه ورزش سه

دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان، به شدت از عملکرد هری کین در تیم ملی انگلیس انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه، توانست با تفکری منحصر به فرد الف رانگنیک، سرمربی باتجربه اتریش غافلگیر کرده و او را شکست بدهد.

خبرگزاری مهر

8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 مشخص شدند. این مرحله در تاریخ 15 و 16 تیر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی ترکیه با حذف اتریش از گردونه رقابت‌های یورو 2024 راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتبال ترکیه با پیروزی بر اتریش حریف هلند در دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پایان دیدار تیم های ملی ترکیه و اتریش، 8 تیم پایانی مشخص شد تا تکلیف مرحله یک هشتم نهایی روشن شود. از جمعه شب دیدارهای یک چهارم نهایی با مسابقه حساس آلمان و اسپانیا برگزار می‌شود. برنامه مسابقات یک چهارم نهایی یورو 2024 به شرح زیر است: جمعه 15 تیر اسپانیا - آلمان 19:30 پرتغال - فرانسه 22:30 شنبه 16 تیر انگلیس - سوئیس 19:30 هلند - ترکیه 22:30 انتهای...

خبرگزاری تسنیم

هشت تیم باقیمانده در هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا در ادامه مسیر قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از اینکه پرتغال در ضربات پنالتی یورو بر اسلوونی غلبه کرد، پیام همیشگی خود با عنوان «واقعیت» را تکرار کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تصمیم اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منجر به این شده که این باشگاه نتواند در سال 2022 فلورین ویرتز را جذب کند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از امروز راستگراترین کابینه ائتلافی تاریخ هلند پس از ماه‌ها مذاکره به نخست وزیری "دیک شوف" با تمرکز بر قوانین سختگیرانه مهاجرت و همچنین تردید روزافزون به اتحادیه اروپا بر سر کار آمد.

وب‌گاه ورزش سه

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پیش از دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل سوئیس با معضل انتخاب بازیکن مواجه است. مارک گوئهی و احتمالاً جود بلینگام به دلیل مصدومیت در دسترس نخواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور کرملین امروز در سخنانی با اشاره به دیدار فردا میان رؤسای جمهور روسیه و چین در آستانه تصریح کرد: سازمان همکاری شانگهای یکی از ارکان نظم نوین جهانی است.

وب‌گاه الف