شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنبور آتشین حشره‌ای رنگارنگ و خیره‌کننده است که در ظاهر شباهت زیادی به زنبور عسل دارد. اما بر خلاف زنبور عسل، زنبور آتشین یک انگل به حساب می‌آید و تخم‌های خود را در لانه‌های زنبورهای وحشی و زنبور عسل می‌گذارد. زنبور آتشین حشره‌ای رنگارنگ و خیره‌کننده است که در ظاهر شباهت زیادی به زنبور عسل دارد. اما بر خلاف زنبور عسل، زنبور آتشین یک انگل به حساب می‌آید و تخم‌های خود را در لانه‌های زنبورهای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلمان برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می شود. بازرس کل نیروهای مسلح آلمان، کارستن بروئر اظهار داشت مسکو در 5 تا 8 سال آینده تعداد نیروهای مسلح خود را به حد مطلوب برای "شروع جنگ با ناتو" افزایش خواهد داد. آلمان برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می شود. بازرس کل نیروهای مسلح آلمان، کارستن بروئر اظهار داشت مسکو در 5 تا 8 سال آینده تعداد نیروهای مسلح خود را به حد مطلوب برای "شروع جنگ با ناتو"...

وب‌گاه ورزش سه

مارکار آقاجانیان، مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پاس، مدعی شد کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی هم آسان نیست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی والیبال لهستان رقابت‌های جام واگنر را با قدرت آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد به گزارش عرشه آنلاین؛ تمدید گذرنامه یا همان پاسپورت بر اساس آن که در کجای اروپا زندگی می‌کنید می‌تواند بین یک روز تا هشت هفته طول بکشد

وب‌گاه ورزش سه

دادگاهی در آلمان حکم داد اخراج انور الغازی توسط باشگاه ماینتس به دلیل حمایت او از فلسطین خلاف قانون بوده و ماینتس باید میلیونها دلار به او غرامت پرداخت کند.

وب‌گاه ورزش سه

اسامی 97 آزادکار حاضر در المپیک پاریس از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان یورو 2024 یکشنبه‌شب در برلین و در فینال آلمان و اسپانیا مشخص خواهد شد. شما بگویید کدام تیم را قهرمان اروپا می‌دانید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان که این روزها در بسیاری بخش‌ها از کمبود نیروی متحصص رنج می برد برای حل این بحران دست به دامن هند شده و می خواهد روند استخدام نیرو از این کشور را تسهیل کند.

وب‌گاه ورزش سه

لروی سانه به احتمال زیاد نمی‌تواند بایرن مونیخ را در تور پیش فصل کره جنوبی همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان تصمیم دارد پس از جام جهانی 2026 تحت هر شرایطی از تیم ملی آلمان جدا شود.

وب‌گاه ورزش سه

بوندسلیگا هم قصد دارد از قانونی که در یورو 2024 برای ارتباط تنها بین داور و کاپیتان استفاده شد بهره بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن پنج سامانه دفاع هوایی استراتژیک جدید در اختیار اوکراین قرار می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

دیروز داور بازی فینال یورو 2024 اعلام شد و فرانسوا لوتکسیه این بازی را سوت می‌زند؛ یک انتخاب عجیب دیگر از یوفا.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان ضمن مخالفت با درخواست رئیس جمهور اوکراین برای برداشتن همه محدودیت ها در استفاده از تسلیحات غربی علیه قلمرو روسیه در عین حال از روند افزایش هزینه‌های نظامی ناتو به عنوان یک بازدارندگی در برابر روسیه حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوکسور جوان ملایری که در حین مسابقات استانی دچار آسیب شده بود پس از چند روز تحت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان بعثت همدان درگذشت.