شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

خسوس ناواس پس از 15 سال از تیم ملی اسپانیا خداحافظی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پدر لامین یامال در آستانه فینال یورو 2024 از پسرش تمجید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رومن استینوف، دیپلمات روس، با اشاره دولت جدید در ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که رافائل گروسی مدیر کل آژانس مایل به ادامه گفت‌وگوها با دولت جدید ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نماینده دائم روسیه در سازمانهای بین‌المللی مستقر در وین گفت: بعضی از اعضای شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علاقه‌ای به حل و فصل موضوعات پیرامون برنامه هسته‌ای ایران ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

علاوه‌بر پلیسی که به تازگی به دلیل شباهت با گرت ساوتگیت معروف شده، این مربی یک بدل مشهور دیگر هم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب اسلامی به بهانه سالگرد سفر محمدرضا پهلوی در سال 1346، به ماجرای کشته‌شدن یک دانشجوی آلمانی در سفر شاه به آلمان غربی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسطوره آلمانی به مادرید بازگشته است تا کار خود را در آکادمی‌اش از سر گیرد.

وب‌گاه گسترش

بازار ارزهای دیجیتال به مدت بیش از یک ماه در یک دوره اصلاحی قرار داشت، اما به نظر می‌رسد که این دوره به پایان رسیده است. در حال حاضر، گاوهای بازار به نسبت خرس‌ها برتری پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش گمانه زنی ها در باب بازگشت ترامپ ناتو را به هراس انداخت، بالاخص آن که گروهی از ناظران با اشاره به رویکرد احتمالی ترامپ براین باورند که در دوران ریاست او ایالات متحده بر آسیا و رقابت با چین متمرکز تر شده و اروپا را رها خواهد کرد؛ گزاره ای که به ادعای این گروه زمینه ساز فروپاشی ناتو خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس آلکاراس در نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون درباره فینال یورو بین آلمان و اسپانیا صحبت کرد و توسط تماشاچی‌های انگلیسی هو شد.

وب‌گاه ورزش سه

کامبک تیم ملی والیبال آلمان تکمیل نشد و اسلوونی به برتری رسید.

وب‌گاه ورزش سه

به دلیل تغییری که اخیرا در قوانین یوفا ایجاد شده هری کین حتی اگر در فینال یورو یک دقیقه هم بازی نکند می‌تواند برنده کفش طلای تورنمنت بشود.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های آلمانی حملات همه جانبه‌ای به تیم ملی انگلیس کرده و به خاطر پنالتی اعلام شده روی هری کین آنها را به باد انتقاد گرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سون هیونگ مین می‌گوید امیدوار است انگلیس با غلبه بر اسپانیا قهرمان یورو 2024 شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنبور آتشین حشره‌ای رنگارنگ و خیره‌کننده است که در ظاهر شباهت زیادی به زنبور عسل دارد. اما بر خلاف زنبور عسل، زنبور آتشین یک انگل به حساب می‌آید و تخم‌های خود را در لانه‌های زنبورهای وحشی و زنبور عسل می‌گذارد. زنبور آتشین حشره‌ای رنگارنگ و خیره‌کننده است که در ظاهر شباهت زیادی به زنبور عسل دارد. اما بر خلاف زنبور عسل، زنبور آتشین یک انگل به حساب می‌آید و تخم‌های خود را در لانه‌های زنبورهای...