شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

لامین یامال در آستانه 17 سالگی حالا خود را در جمع سوپراستارها می‌بیند، سوپراستاری با یک مهارت منحصر به فرد.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس جذاب‌ترین ستاره تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2024 بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» تاکید کرد اگر کابینه کنونی رژیم صهیونیستی تا سال 2026 باقی بماند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین پنجشنبه اعلام کرد که برنامه آمریکا برای استقرار موشک‌های دوربرد در آلمان می‌تواند به درگیری مستقیم به سبک جنگ سرد منجر شود.

وب‌گاه ورزش سه

دنی کارواخال می‌گوید که لامین یامال پیش از بازی برابر تیم ملی آلمان در اتوبوس خوابیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فینال یورو 2024 میان اسپانیا و انگلیس 24 تیر برگزار می‌شود. فینال یورو 2024 میان اسپانیا و انگلیس 24 تیر برگزار می‌شود. تیم‌های اسپانیا و انگلیس ساعت 22:30 یکشنبه 24 تیر در ورزشگاه المپیک برلین آلمان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه ورزش سه

از زین الدین زیدان برای حضور در مراسم معارفه کیلیان امباپه دعوت شده است.

وب‌گاه عصر ایران

شرکت دوسان با استفاده از اینترنت 5G این کار را انجام داده است، فاصله: 8500 کیلومتر

خبرگزاری تسنیم

هافبک پیشین تیم فوتبال آرسنال بر این اعتقاد است که قهرمانی در مسابقات یورو 2024 پاسخی عالی به منتقدان گرت ساوت‌گیت خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

حسین موسویان، سفیر اسبق ایران در آلمان، با انتشار نموداری در توییتر، نسبت به عقب‌ماندگی قابل توجه ایران در جذب سرمایه‌گذاری چین در مقایسه با عربستان و امارات هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سفیر سابق ایران در آلمان در توییتی هشدار داد مادامی که تحریم‌ها پابرجا باشند و ایران به FATF نپیوندد، اوضاع به همین منوال باقی خواهد ماند.

وب‌گاه ورزش سه

ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، علاقه‌ی زیادی به این دارد که یک بار دیگر زیر نظر اریک تن‌هاخ بازی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پر متقاضی‌ترین گروه در دومین نوبت آزمون سراسری سال 1403 از دقایقی قبل آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

بیشتر آثار اولیه چینک در لندن به نمایش درآمده و روزنامه گاردین به او لقب «استاد توهمات معماری» داده است. الکس چینک، برنده سی و سومین دوره «جایزه طراحی آلمان» GNMH نیز شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی جدید فنرباغچه استانبول، اولین خرید خود را انجام داد. آلن سنت ماکسیمین، هافبک کناری، به صورت قرضی از باشگاه عربستانی الاهلی به این تیم می‌پیوندد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سالیوان گفت که مقامات آمریکایی در منطقه مشغول بررسی جزئیات یک توافق هستند. هفته گذشته، یکی از افراد مطلع از این مذاکرات گفت که حماس دیگر با پیشنهاد آتش بس مورد حمایت آمریکا برای توقف درگیری غزه مخالفتی ندارد.