شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه عصر ایران

حسین موسویان، سفیر اسبق ایران در آلمان، با انتشار نموداری در توییتر، نسبت به عقب‌ماندگی قابل توجه ایران در جذب سرمایه‌گذاری چین در مقایسه با عربستان و امارات هشدار داد. او تاکید کرد که مادامی که تحریم‌ها پابرجا باشند و ایران به FATF نپیوندد، اوضاع به همین منوال باقی خواهد ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت که استقرار موشک‌های دوربرد آمریکا در آلمان منجر به جنگ سرد میان روسیه و غرب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین گفت که استقرار موشک‌های دوربرد آمریکا در آلمان منجر به جنگ سرد میان روسیه و غرب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

پس از منتفی شدن یورگن کلوپ، فدراسیون فوتبال آمریکا گزینه‌های دیگری را برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال این کشور در نظر گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، تصمیم خود را برای جایگزینی تونی کروس گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

ایان ماتسن را می‌توان بدشانس‌ترین بازیکن یورو 2024 نامید که حتی یک دقیقه هم برای هلند بازی نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان امروز طرح استقرار موشک های دوربرد آمریکا در کشورش را ستود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان امروز طرح استقرار موشک های دوربرد آمریکا در کشورش را ستود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آلمان، فرانسه، ایتالیا و لهستان توافق کرده‌اند که نیروهای خود را برای طراحی یک موشک کروز که قادر به هدف قرار دادن مسکو باشد به کار بگیرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان، فرانسه، ایتالیا و لهستان توافق کرده‌اند که نیروهای خود را برای طراحی یک موشک کروز که قادر به هدف قرار دادن مسکو باشد به کار بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیامک انصاری در برنامه عادل فردوسی‌پور شرکت کرد و با وی به گفت‌و‌گو پرداخت. سیامک انصاری در برنامه عادل فردوسی‌پور شرکت کرد و با وی به گفت‌و‌گو پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین؛ سیامک انصاری، از مهم‌ترین کمدین‌های 3 دهه اخیر سینما و تلویزیون ایران، جدیدترین مهمان عادل فردوسی‌پور در ویژه‌برنامه‌اش برای یورو بود و صحبت‌های جالبی حول محور فوتبال میان آن‌ها رد و بدل شد.

وب‌گاه عصر ایران

با پیروزی 2-1 مقابل هلند در نیمه نهایی، تیم ملی فوتبال انگلیس برای دومین بار متوالی به فینال یورو راه یافت و به جمع 4 تیم برتر تاریخ این رقابت‌ها از نظر رسیدن به فینال‌های پیاپی پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران در رده‌بندی جهانی توسعه انسانی تقریباً از زمان پیروزی انقلاب اسلامی (1980 میلادی) 34 پله صعود داشته (شاخص توسعه انسانی در سال 1980، حدوداً 561/0 بوده و در سال 2022 به عدد 78/0 رسید.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره والیبال ژاپن به آمادگی برای المپیک پاریس صد در صد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار از فصل چهارم زخم کاری؛ پایان سریال در آلمان رقم می‌خورد؟ جواد عزتی در نقش مالک، یکی از درخشان‌ترین شخصیت‌های سریال‌های نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده است. بازی او در دو فصل نخست «زخم کاری»، به گونه‌ای بود که با بازگشت او در فصل سوم، انتظارها به شدت از این شخصیت، بالا رفته است به گزارش عرشه آنلاین؛ مالک در فصل دوم، پس از اتفاقات ناگوار و چشیدن زهر زخم‌های کاری بسیار، از...

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال انگلیس دستاورد اتحاد جماهیر شوروی سابق، اسپانیا و آلمان در یورو را تکرار کرد.