شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی بسکتبال آمریکا از نظر سایت فدراسیون جهانی، امید نخست کسب مدال طلا به حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب، مقامات اتحادیه اروپا و رسانه های وابسته، از پیگیری سیاست تعامل انتقادی با ایران صحبت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون خبر داد که وزیران دفاع روسیه و آمریکا برای دومین بار در هفته های اخیر تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند.

خبرگزاری دانشجو

برای اولین بار در بازی‌های المپیک، 8 نفر برتر رنکینگ در دور نخست مسابقات المپیک مقابل 8 کشتی‌گیر دیگر حاضر در این مسابقات طبق قرعه مبارزه خواهند کرد. کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی جهان 2023، مسابقات قهرمانی قاره‌ای 2024، سری رنکینگ آزاد زاگرب 2024 و مسابقات سری رنکینگ مجارستان در سال 2024 شرکت کرده اند، امتیازاتی را در بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دست آورده اند. طبق قوانین رتبه...

خبرگزاری مهر

اتحادیه جهانی کشتی سیدبندی رقابت‌های کشتی المپیک پاریس را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

اتحادیه جهانی کشتی، اسامی آزادکاران حاضر در المپیک پاریس را اعلام کرد که براساس آن ملی پوشان کشورمان حریفان خود در این دوره از بازی ها را شناختند.

وب‌گاه ورزش سه

الکساندر پاولوویچ تصمیم گرفت که پیش از آغاز فصل جدید عمل جراحی روی لوزه‌هایش انجام دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

مسئول کمیته فنی فدراسیون شنا امیدوار است که سامیار عبدلی تنها شناگر ایران در المپیک پاریس بتواند در این بازی ها زیر 5 ثانیه شنا کرده و رکورد خود را ارتقا دهد.

خبرگزاری مهر

تیم ملی والیبال نشسته در حالی برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده می‌شود که در فاصله دو ماه تا این بازی‌ها، برنامه‌های این تیم برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی منتفی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رسمی و دولتی کره شمالی امروز (شنبه) به نقل از سخنگوی وزارت خارجه این کشور گزارش کرد: «پیونگ یانگ به شدت بیانیه پایانی نشست اخیر ناتو در واشنگتن را محکوم می‌کند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق سیدبندی اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، یونس امامی و رحمان عموزاد مسیر دشواری تا رسیدن به فینال المپیک پاریس در پیش دارند.

خبرگزاری مهر

مسوؤلان رسمی بخش کتاب آلمان معتقدند کتاب برای این که بتواند همچنان به عنوان یک کالا در سبد مردم بماند نیاز به معرفی از سوی رادیو تلویزیون دارد و نباید در روند بوروکراتیک گم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

بلیت‌های فینال یورو 2024 با قیمت‌های عجیبی به فروش می‌رسند.