پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محصولی ایران‌ساخت تولید شد تا عملکرد نیروهای امدادی در مواقع بروز پدیده‌های جوی بهبود و ارتقا یابد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در 15 ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم اعلام کرد: نشست تخصصی گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در چهاردهمین نشست هیئت‌های استانی ناتک (نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت) عتف آذرماه 1401 برگزار شد. دراین نشست به موضوع محوری نظارت در بازید هیئت‌های استانی عتف از مؤسسه‌های آموزش عالی غیردولتی به تفکیک هر زیر نظام پرداخت....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و دومین جشنواره ابن سینا، در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای شرکت در بیست و دومین جشنواره ابن سینا تا 30 آذر 1401 است. محور‌های بخش پژوهش شامل پژوهشگر برگزیده، پژوهشگر جوان برگزیده، مقاله برگزیده، کتاب تالیفی برگزیده، فناور برگزیده است. محور‌های بخش آموزش شامل آموزشگر برگزیده، تلاش در عرصه توسعه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت علوم، منعقد شد، بودجه ای برای حمایت از پایان‌نامه‌های مرتبط به فناوری اطلاعات اختصاص داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، توافق‌نامه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به امضای طرفین رسید. با حضور حجت الاسلام نصیری فرد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و حجت الاسلام والمسلمین ملأ نوری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های...

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون 106 هزار نفر در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی با پیگیری مسوولان این دانشگاه‌ها آزاد شدند.

خبرگزاری مهر

بنا به تصمیم مدیریت دانشگاه خوارزمی با توجه به تداوم آلودگی هوا، پردیس دانشگاه خوارزمی در کرج امروز و فردا تعطیل شد، دراین دو روز کلاس ها در کرج برخط و در تهران حضوری برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

منابع آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1402 منتشر شد. این آزمون در خردادماه 1402 برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اساتید حقوق در مناظره‌ای با عنوان «محاربه در فقه و قانون» که به بهانه اعدام محسن شکاری یکی از عوامل اغتشاشات اخیر برگزار شد، نظرات متفاوتی مطرح کردند. آنها معتقدند چنانچه ناامنی بواسطه کشیدن سلاح ایجادشده باشد، جرم است و از قوه قضاییه خواستند برای روشن شدن مساله مفاد پرونده را منتشر کند.