پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موضوعات پژوهشی همچون آب، سلامت، انرژی و محیط زیست در قالب کرسی پژوهشی به صورت مشترک از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و بنیاد حامیان علم ایران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

دستورالعمل سیاست های ابلاغی بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم و رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری امروز به میزبانی وزارت علوم برگزار شد. صالحی گفت: امسال در سال تولید اشتغال و دانش‌بنیان هستیم. در هفته پژوهش و فناوری برنامه‌های استانی و برنامه‌های ملی از 17 تا 25 آذر برگزار می‌شود. وی افزود: در استان‌ها، رئیس ستاد استاندار و دبیر ستاد رئیس دانشگاه معین استا‌ن‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک دختر 11 ساله مبتلا به فلج یک طرفی صورت، با کمک عمل جراحی موفقیت آمیز پیوند ماهیچه توانست برای نخستین بار لبخند بزند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس مصوبات اخیر شورا تشکل‌های دانشجویی و دانشجویانی که عضو تشکل‌ها نیستند اگر 50 نفر باشند، می‌توانند تقاضای تجمع قانونی دهند و مسئولیت آن را بپذیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «الحاق یک بند به ماده 5 اساسنامه جهاد دانشگاهی و تأیید انتخاب اعضای حقیقی هیأت امنا آن» که در جلسه 873 مورخ 1401/08/24 به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ کرد: جهاد دانشگاهی ماده واحده «الحاق یک بند به ماده 5 اساسنامه جهاد دانشگاهی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهشی وزارت علوم و رئیس ستاد ملی «هفته پژوهش و فناوری»، با اعلام برنامه‌های این هفته، از برگزاری همزمان نمایشگاه‌های «ایران ساخت»، «دستاوردهای پژوهش و فناوری» و «تستا» خبر داد و گفت: علاوه بر وزارت علوم و معاونت علمی رییس جمهور، وزارتخانه‌های دیگر هم در این نمایشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور ایرانی موفق به ساخت سیستم تشخیص عنبیه چشم شد که این دستاورد مهم صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه دارد.

خبرگزاری مهر

ثبت نام وام تحصیلی دانشجویان شاغل به تحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران، در دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک برد غرور آفرین تیم ملی در بازی اخیر خود، این پیروزی را سبب شادی مردم و شکل گیری انسجام ملی ارزیابی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «انتخاب نمایندگان فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در هیأت امناء مشترک فرهنگستان‌ها» را برای اجرا بلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «الحاق یک بند به ماده 5 اساسنامه جهاد دانشگاهی و تأیید انتخاب اعضای حقیقی هیأت امنا آن» که در شورا به تصویب رسیده را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اصلاحات شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی دانشجویان گفت: تصمیمات در مورد تخلفات انضباطی عدالت محور و حقوقی تر شده است.