پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فناوران، نوآوران و نخبگان کشور برای جذب در مراکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری حمایت می‌شوند.

خبرگزاری مهر

بنیاد ملی نخبگان شیوه نامه توسعه هسته های مسئله محور اعضای هیات علمی (طرح شهید دکتر بهشتی) را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

جزئیات زمان و نحوه برگزاری رزم آزمون دروس عمومی دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد، برگزاری رزم آزمون دروس عمومی به منظور آشنایی دانشجویان با محیط نرم افزار آزمون مجازی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «سیاست های ابلاغی بزرگداشت 16 آذر (روز دانشجو)» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه الزهرا (س)، فراخوان جذب و پذیرش واحد‌های فناور ویژه پاییز 1401 که پیش از این تا پایان آبان‌ماه اعلام شده بود، تا روز سه‌شنبه 15 آذرماه تمدید شد. برنامه کسب‌وکار؛ داشتن ایده محوری؛ تیم کاری مناسب و قوی، از جمله شرایط پذیرش متقاضیان اعلام شده است. متقاضیان، کاربرگ تکمیل شده را حداکثر تا 15 آذر 1401...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «الحاق یک بند به ماده پنج اساسنامه جهاد دانشگاهی و تأیید انتخاب اعضای حقیقی هیأت امناء آن» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران با قدردانی از حضور با قوت بسیج دانشجویی در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: در حوادث اخیر در دانشگاه تهران کمترین تنش اتفاق افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی در اطلاعیه‌ای ویژه دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه اعلام کرد؛ آزمون مجدد جامع دکتری مختص دانشجویان دوره دوازدهم (ورودی بهمن 98) و ما قبل آن، در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 اسفند 1401 طبق مواد و منابع امتحانی و جدول زمانبندی قبلی، در دانشگاه معارف اسلامی برگزار خواهد شد. این دانشگاه همچنین در اطلاعیه دیگری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه تشخیص موضع کاربران شبکه‌های اجتماعی با تلاش متخصصان ایرانی برای ارائه خدمات رسانی به دانشجویان، محققان وعلاقمندان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: برخی اساتید که تعداد آنها انگشت‌شمار بود به بهانه اینکه «جامعه را دوقطبی نکنیم»، در مقابل افرادی که مبناها و چارچوب‌ها را زیر پا گذاشتند، دچار مماشات شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم اعلام شده از سوی دانشگاه تربیت مدرس، مراسم روز پژوهش دانشکده علوم پزشکی 19 آذر در سالن شهید مطهری، دانشکده کشاورزی روز 20 آذر در سالن دانشکده و مراسم مجموعه دانشکده‌های مهندسی 21 آذر در سالن شهید چمران برگزار می‌شود. همچنین 22 آذر مجموعه دانشکده‌های علوم در سالن جابر حیان، روز 22 آذر دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی در سالن دانشکده،...

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

نام دانش‌آموخته دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان تنها بانوی ایرانی در بین پژوهشگران پراستناد سال 2022 قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

معاونت آموزشی دانشگاه معارف اسلامی از برگزاری آزمون مجدد جامع دکتری مختص دانشجویان دوره دوازدهم (ورودی بهمن 98) و ما قبل آن، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 9 و 10 اسفند 1401 خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران با تاکید بر این که باید دشمن شناسی درستی داشته باشیم، گفت: با تبعیت از رهبر معظم انقلاب که همواره ما را به مدارا با دانشجویان معترض دعوت کرده اند، این شیوه را ادامه می دهیم و با ارزیابی و بررسی اتفاقات گذشته در دانشگاه، مسببین هنجارشکنی را از مسیر قانونی پاسخگو می‌کنیم.