سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org امروز از ساعت 8 تا 17 برای افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 نشده‌اند، باز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام مجدد مرحله اول آزمون سراسری سال 1402 از ساعت 8 صبح امروز 22 آبان آغاز شده و تا ساعت 17 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه دارد بر اساس این گزارش، تمدید مجدد ثبت نام برای متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئله کمبود خوابگاه‌های متاهلی چند سالی است که پس از اعتراضات دانشجویان به ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به دغدغه مسئولین دانشگاهی و وزارت علوم تبدیل شده و و گسترش و توسعه این خوابگاه‌ها را در دستور کار خود قرار دادند. اما جرقه اولین اقدامات توسعه خوابگاه‌های متاهلی از کجا آغاز شد؟ پس از اعتراضات جمعی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تازه ترین اخبار مرتبط با آزمون های گروه علوم پزشکی گفت: نتایج تکمیل ظرفیت چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی آذرماه اعلام می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه شهید بهشتی و دبیر ستاد ملی سال جهانی علوم پایه، از بورسیه 100 داوطلب برتر آزمون سراسری برای تحصیل در رشته‌های علوم پایه بر اساس مصوبه آن ستاد و تشکیل اولین جلسه اتاق فکر علوم پایه در وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان پیش‌بینی کرده‌اند که خورشید حدود 10 میلیارد سال دیگر می‌میرد و به یک سحابی سیاره‌نما تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم‌مقام وزیر علوم در امور علوم انسانی و رئیس مرکز توسعه پژوهش آموزش عالی قرآن و علوم انسانی کشور بر ضرورت تدوین نقشه راه برای تحول علوم انسانی و حرکت به سمت علوم انسانی قرآن‌بنیان تاکید کرد.