سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه ثقفی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران در آغاز پویش «کتاب در حرکت» که 21 و 22 آبان ماه 1401 و با حضور اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: در این پویش، هر فرد دو کتاب را از میان کتاب‌های ارائه شده انتخاب و به صورت هدیه دریافت می‌کند؛ و پس از مطالعه در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهد تا با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه بارسلونا در یک شیوه جدید ارگانیسم‌هایی را شناسایی کرده‌اند که می‌توان از آنها برای ارزیابی وضعیت سلامت رودخانه‌های فصلی استفاده کرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارتقای توانمندی‌ها، مهارت‌ها و تخصص‌ها در حوزه آزمایشگاهی و تحقیقاتی، یکی از ضرورت‌هایی است که به ارتقای نتایج آزمایشگاهی، افزایش دقت نتایج آزمون‌ها، ارتقای کیفیت پژوهش‌ها و خدمات و در نهایت حضور تولیدات رقابت‌پذیر و کیفی دانش‌بنیان در بازار‌های داخلی و بین‌المللی می‌شود. بر همین اساس، آزمایشگاه‌ها و مجموعه‌های تحقیقاتی با هدف ارتقای دانش و تخصص...

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشکده فنی و مهندسی گرمسار را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحقیقات پزشکی جدید حاکی است که فقدان تماس چشم به چشم در میان کودکان می‌تواند یکی از علائم ابتلا به اختلال اوتیسم باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مصوبه جلسه 50 مورخ پانزدهم آبان ماه 1401، کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها - شورای عالی انقلاب فرهنگی، احکام ریاست 9 دانشگاه و 4 پژوهشگاه کشور را برای مدت چهار سال صادر کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم تحقیقات و فناوری احکام ریاست 9 دانشگاه و 4 پژوهشگاه کشور را برای مدت چهار سال صادر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علامه گفت: استقبال از رشته های علوم انسانی نشان می دهد که جایگاه علوم انسانی در کشور در حال ارتقاء است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اختصاص بیش از 80 درصد اعتبار این صندوق به وام‌های دانشجویی خبر داد و گفت: ثبت تقاضای وام ضروری از امروز (شنبه 21 مهرماه) آغاز شد و تا 16 آذر ماه ادامه دارد.