سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

ثبت نام وام ضروری در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امروز 21 آبان 1401 آغاز می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه‌گذاران با هدف حمایت مالی از طرح ها و ایده های نوآورانه، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصصان دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار در کشور موفق به ساخت بدنه آلومینیومی دوچرخه‌های برقی شدند؛ این در حالی است که تاکنون و با توجه به ساختار پیچیده طراحی و جنس آلومینیوم مورد استفاده، تمامی بدنه‌های دوچرخه آلومینیومی موجود در بازار کشور به صورت وارداتی تامین می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح‌های شرکت های دانش‌بنیان که بتواند کشور را در مسیر اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» یاری کند، مورد حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار می‌گیرند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آموزش های علوم پزشکی باید در کنار آموزش های ورزشی ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس جلسه اخیر شورای گسترش آموزش عالی صندوق «گرنت آموزشی» برای حمایت از دانشجویان مستعد در رشته‌های راهبردی و مورد نیاز کشور تشکیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - حامد گل‌پیچی*؛ زیر سوال بردن استقلال ملی و تقاضا از دشمن برای هجوم نظامی به ایران و تبدیل ایران به ویرانه و همچنین اعمال تحریم‌های مضاعف بر مردم ایران که توسط بدنه رهبران کودتای اخیر با شعار فریبنده «زن زندگی آزادی _ مرد میهن آبادی» دنبال می‌شود مقوله‌ای است که نشان دهنده باطن پلید و دهشتناک خط دهندگان آشوب‌های خیابانی ایران است. شعار‌ها و عملکرد رهبران...

خبرگزاری مهر

فرصت ثبت نام در آزمون ورودی دوره های دکتری (Ph.D) سال 1402 از یکشنبه 22 آبان آغاز می شود. آزمون این دوره در روز 11 اسفندماه 1401 برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: برنامه اولیه ما این است که به سمت حمایت 80 درصدی از مالکان تفکر برای تجاری سازی پیش برویم.

خبرگزاری دانشجو

مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: جریان دانشجویی در طول ادوار گذشته یک جریان عدالتخواه، مومن و مطالبه گر در راستای آرمان‌های کشور و انقلاب اسلامی و در چارچوب شأن، منزلت و جایگاه دانشگاه و نهاد علم بوده؛ اگر چه بعضا جریان‌هایی هم بوده اند که در مسیر‌های دیگری قدم برداشته اند. با این اوصاف بنده برای اولین بار است که شاهد برخی حرکات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند ثبت‌نام آزمون دکتری به مدت هشت روز ادامه دارد و روز یکشنبه 29 آبان به پایان می‌رسد. زمان برگزاری آزمون وروردی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1402، صبح پنجشنبه 11 اسفندماه سال جاری خواهد بود. براساس ضوابط هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کند. مواد...