سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: از زمان اجرایی شدن قانون جمعیت و حمایت از خانواده تاکنون هیچ گونه اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه یا هر ارگان دیگری از این بابت به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشنواره نشریات دانشجویی شهید صارمی در بخش محتوا شامل یادداشت نویسی، گزارش نویسی، تیتر و لید، مصاحبه، سرمقاله، مقاله علمی، در بخش فنی شامل طراحی جلد، صفحه آرایی و ویراستاری و در بخش ویژه شامل اغتشاشات و مسائل پیرامون آن و 13 آبان و دهه استکبارستیزی از سوی سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود. جشنواره نشریات دانشجویی شهید صارمی با داوری علی رضوانی،...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان، سختی معیشت و بیکاری را یکی از مشکلات مردم دانست و افزود: باید برای حل این مشکل هر چه در توان هست به کار گرفته شود تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آموزش عالی سومین هفته از آبان را نیز با اخبار متنوعی؛ از جمله پایان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری 1402 و نشست‌های مفصل پرسش و پاسخ دولتمردان و مسئولان در دانشگاه‌ها برای پاسخ به سوالات دانشجویان گذراند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: خانواده محوری یکی از حوزه‌های مورد توجه جدی دولت سیزدهم است؛ دولت سیزدهم از ابتدا تشکیل خانواده و ازدواج جوانان را در اولویت‌های خود قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در چارچوب اهداف و سیاست‌های راهبردی خود تلاش می‌کند با تمرکز بر توسعه فناوری‌های ثبت سیگنال و تحریک مغز و در راستای حمایت از دستاورد‌های فن آورانه، آزمایشگاه‌های علمی و تخصصی پایه و بالینی فعال درحوزه علوم شناختی به تجهیزات ساخت داخل مجهز شوند. تاکنون براساس...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر کسب مهارت و تخصص در کنار افزایش دانش، گفت: دانشجویان علاوه بر رشته دانشگاهی باید مهارت‌های ارتباطی را نیز یاد بگیرند تا از این طریق بتوانند ایده های خود را راحت تر ارائه کنند و با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنند.