سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان‌ماه به مناسبت قیام دانشجویان انقلابی خط امام (ره) علیه استکبار جهانی و یادبود شهدای حادثه تروریستی شاه‌چراغ با عنوان «ایستاده بر عهد» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. در این مراسم علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان، رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی دانشجویان با نوای حنیف طاهری از ذاکرین اهل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان به درک جدیدی از امواج بزرگ سرکش که تهدیدی برای کشتی‌های بزرگ به‌شمار می‌آیند، رسیدند.

خبرگزاری مهر

دانشگاه آزاد در شرایط کنونی، بر ضرورت گفتگوی روشمند و جهاد تبیین توسط دانشگاهیان اعم از مدیران، استادان، کارمندان و دانشجویان فهیم و بصیر تاکید دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان با استفاده از هوش مصنوعینوعی جدید از آنزیم تقلیدی نانو (نانوزیم) تولید کرده‌اند که می‌تواند از طریق کاهش رادیکال‌های آزاد اکسیژن، به رویش مجدد مو و مقابله با طاسی یاری برساند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم که همکاری‌های بین سازمان محیط‌زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران تقویت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در مرحله اول کنکور 1402 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد. به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرد: کتاب «از شریف تا لس‌آنجلس» به قلم «پرویز سعادتی» به عنوان پنجمین کتاب از سومین دوره مسابقه دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 تا روز چهارشنبه 18 آبان ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید یک مکمل دارویی شد که از بیماری‌های کودک در دوران بارداری پیشگیری می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر رفاهی به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، فراخوان سنجش از میزان رضایت دانشجویان را منتشر کرد. در این فراخوان آمده است: "دانشجوی گرامی. صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد به منظور برآورد میزان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان می‌گویند پنجره‌های آلوده ممکن است محل اجتماع آلودگی‌هایی زیانبار در پشت لایه‌های محافظی از اسیدهای چرب ناشی از دود آشپزی باشند که می‌توانند مدتی طولانی باقی بمانند.