سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

همکاری علمی بین دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و دانشگاه فدریکو ایتالیا گسترش پیدا می‌کند.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت نام در مرحله اول کنکور سال 1402 تا ساعت 24 چهارشنبه 18 آبان ماه 1401 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران با مطالعه ستاره‌های دنباله‌دار، اطلاعات جدیدی از ترکیب شیمیایی منظومه شمسی اولیه به‌دست آوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بین المللی قرن بیست و یکم و جهان عاری از سلطه آمریکا که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروزه چاره‌ای جز این نیست که بپذیریم آمریکا، آمریکای سابق نیست، چون این آمریکا از لحاظ قدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فاصله زیادی با آمریکا گذشته دارد. وی...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هشت هنرجوی کردستانی بعد از طی مرحله استانی و کسب بالاترین امتیاز؛ به مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت راه پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس توافقات انجام شده در حاشیه ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی قرار است مکمل‌های گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به صربستان و شرق آسیا صادر شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه کردستان گفت: سیران معروفی دانشجوی رشته علوم تربیتی این دانشگاه مدال نقره بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را کسب کرد.

خبرگزاری مهر

دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه ها می توانند همزمان با تحصیل در دانشگاه و بدون انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور 1402 ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید واحدی‌زاده، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: بخشی از امکانات ورزشی دانشگاه در زمان‌های خاصی به دانشجویان اختصاص دارد؛ با این حال در بین روز با در نظر گرفتن تمهیداتی می‌توان در زمان‌هایی برای ورزش دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان فرصت‌سازی کرد. مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران اعلام کرد: برنامه ورزشی در نظر گرفته شده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی باقری، معاون وزیر امور خارجه در همایش بین المللی قرن بیست و یکم و جهان عاری از سلطه آمریکا که از سوی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: امروز شاهد ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم، اما تعامل بین دانشگاه و میدان سیاست، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی شکل نگرفته است تا ما بتوانیم در حوزه حکمرانی...