سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که شعار "شریف برای زندگی" به معنای قانونمداری است، گفت: بیشترین خسارتی که در اتفاقات اخیر به این دانشگاه وارد شد، خسارت آموزشی و تاثیر بر فضای آموزشی نیم‌سال اول تحصیلی بود.

خبرگزاری مهر

آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف با اشاره به برنامه دانشگاه برای اشتغال دانشجویان گفت: در حال حاضر طرح کار و آموزش پایدار را در دانشگاه اجرا می‌کنیم تا دانشجویان کار تیمی یاد بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در یک مطالعه علمی جدید در زمینه ترس و مواجهه درمانی از ریاضیات برای بهبود روش متداول «مواجهه درمانی» با هدف غلبه بر ترس استفاده کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از راه اندازی درگاه ارتباطی با متقاضیان شرکت کننده در نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور توسط محسن نراقی دبیر این شورا همزمان با راهپیمایی 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی سلام بر حضرت ولیعصر (عج) که جانهایمان فدای خاک پای او سلام بر امام روح الله، سلام بر رهبر و ولیمان امام خامنه‌ای (مدظله) و سلام بر تمامی شهدای مظلوم انقلاب اسلامی بیش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. دانشگاه‌های ایرانی میان 700 دانشگاه برتر جهان بر پایه ویرایش 2023 نظام رتبه‌بندی جهانی پایداری «کیو. اس.» که...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه، در حال حاضر عطاری ها مجوز صنفی فعالیت خود را از وزارت صمت دریافت می کنند، گفت: انتظار این است که عطاری ها بتوانند توسط وزارت بهداشت نیز تایید صلاحیت شوند.

خبرگزاری مهر

سوابق تحصیلی با 40 درصد تاثیر قطعی در کنکور 1402 از اهمیت زیادی برخوردار است. ضرایب سوابق تحصیلی برای دیپلمه های نظام جدید و قدیم متفاوت است و داوطلبان باید به آن توجه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در پی اصابت دو سنگ آسمانی بزرگ به مریخ برای اولین بار امواج لرزه‌ای (Seismic) را روی سطح سیاره ای دیگر به غیر از زمین مشاهده کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران معتقدند استفاده از وسایل حمل‌ونقل برقی مانند اسکوتر برقی و دوچرخه برقی سبب کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، صرفه‌جویی در زمان و کاهش بار ترافیک می‌شود؛ ولی استفاده از این وسایل مستلزم آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: تسخیر سفارت ایالات متحده آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام نخستین بار سیاست استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی را به عنوان یکی از اصلی ترین راهبرد های نظام جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رساند. رویدادی که به سرعت، به یک بحران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن احمدلودبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی «ره» قزوین در یادداشتی نوشت: 13 آبان ماه را میتوان نقطه اوج شعور انقلابی جوانان انقلابی دانست. جوانانی که هر چند بسیاریشان بعد از این وقایع رو به پیشمانی زدند اما در آن وهله به خصوص زمانی اقدامی کردند که سرنوشت ساز و کلیدی بود. اساسا نسبت بین شعور انقلابی و سرنوشت سازی بحثی است...