سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در حوزه گیاهان دارویی با هیاتی از ونزوئلایی‌ها در ارتباط با تعاملات فناورانه دو کشور در حاشیه نمایشگاه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار شد و رئیس موسسه تحقیقات علمی ونزوئلا بر وجود فرصت خوب همکاری با ایران تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تربیت مدرس جزییات وام دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلی را اعلام کرد. بر این اساس دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم دانشگاه تربیت مدرس می‌توانند تا تاریخ 11 آذر ماه نسبت به ثبت‌نام وام‌های تحصیلی - شهریه و ودیعه مسکن اقدام کنند. همچنین مهلت ثبت‌نام برای وام ضروری نیز از تاریخ 21 آبان آغاز می‌شود و تا 11 آذر ماه ادامه خواهد...

خبرگزاری مهر

نیشابور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی کشور گفت: کشور امروز نیازمند تولید است و باید به سمت خود کفایی در حوزه دارو و تجهیزات حرکت کنیم.

خبرگزاری مهر

نیشابور وزیر بهداشت و درمان به منظور ارتقا دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه وارد این شهرستان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود سعادت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف، درباره ممنوع الورود شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه در پی وقایع اخیر گفت: تعدادی از دانشجویان به دلیل داشتن نقش موثر در تجمعات به خصوص اتفاقاتی که در سلف دانشگاه رخ داد، با دستور رئیس دانشگاه ممنوع الورود شده اند. سعادت افزود: در آیین نامه شورای انضباطی بندی وجود دارد که رئیس دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: اعضای این نهاد انقلابی بار دیگر آمادگی خود را برای فداکاری در مسیر پیشرفت، توسعه و سربلندی هر چه بیشتر جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه 80 دانشجوی متخلف در تجمعات اخیر به شورای انضباطی معرفی می شوند، گفت: 30 دانشجوی ممنوع الورود با وساطت روسای دانشکده ها به دانشگاه بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان با مطالعه گازهای کوانتومی ساخته‌شده از عناصر قوی مغناطیسی، روشی را برای ایجاد گرداب در این گازها ابداع کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه جدید ارتباط بین ذوب شدن سریع یخ‌های قطب شمال و اسیدی شدن اقیانوس پیدا کرده است که به معنی خطر دوگانه‌ای برای بقای گیاهان، صخره‌های مرجانی و سایر گونه‌های دریایی و آب و هوای جهان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. دانشجویان در چه مواردی می‌توانند وام ضروری بگیرند؟ ثبت نام وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از...