سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مبلغ 175 میلیارد ریال اعتبار مازاد بر بودجه مصوب، به دانشگاه تربت‌حیدریه طی یکسال اخیر اختصاص یافت.

وب‌گاه عصر ایران

مذاکره کننده ارشد آمریکا با بیان این ادعا که مقام های ایرانی نمی توانند رفتارهای خشونت آمیز خود را با شهروندان ایرانی پنهان کنند، مدعی شد: ایران را نسبت به نقض حقوق بشر پاسخگو خواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی بلندیان، بازرس کل امور خارجه، مجلس، ریاست جمهوری و واحد‌های تابعه سازمان بازرسی کل کشور و جانشین رئیس کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان از سهم این سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور و تسهیل مسیر فعالیت این کسب و کار‌ها خبر داد. بلندیان در جریان افتتاح و بازدید از ششمین نمایشگاه گیاهان دارویی، طب سنتی و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرارسیدن 13 آبان تاکید کرد: ملت ایران شرارت‌ها و جنایت‌های این روزها را فراموش نخواهد کرد و انتقام آن را از تمامی آمران و حامیان و عاملان داخلی و خارجی خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در کشور استرالیا با ارزیابی سودمندی 54 الگوریتم یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی نتایج مرتبط با خودکشی مشخص کردند که یادگیری ماشینی (هوش مصنوعی) کارکرد خوبی در پیش‌بینی و جلوگیری از خودکشی دارد.

خبرگزاری دانشجو

رمضان‌زاده، رمضان‌زاده مسئول بنیاد بین المللی استکبارشناسی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت سالروز تسخیر سفارت سابق آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) مسابقه کتابخوانی با موضوع روایت تسخیر لانه جاسوسی برگزار می‌شود. وی افزود: مسابقه کتابخوانی روایت تسخیر لانه جاسوسی بر اساس گلچینی از اسناد دخالت‌های آمریکا طی 9 ماه پیش از پیروزی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجزیه و تحلیل داده‌های ژنتیکی بیش از هزار نفر که در 45 هزار سال گذشته در سراسر اروپا و آسیا می زیسته اند، نشان می دهد انسان‌ها ممکن است همانند سایر حیوانات در برابر تغییرات محیطی آسیب‌پذیر باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی در ونزوئلا با حضور آلبرتو کوئینترو مدیر موسسه تحقیقات علمی ونزوئلا و کارولینا اسر معاون علم و فناوری رئیس جمهور ونزوئلا به همراه شرکت‌های ایرانی در پاویون بین‌المللی نمایشگاه گیاهان دارویی برگزار شد. در این نشست البرتو کوئینترو مدیر موسسه تحقیقات فناوری ونزوئلا درباره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه...

خبرگزاری مهر

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی از آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز و برنامه های هم اندیشی با موضوعات تخصصی در این دانشگاه خبر داد.