یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پزشکان در مطالعاتی با هدف مشخص کردن ارتباط بین انسولین، چربی و دستگاه عروقی اعلام کردند سلول‌های عروقی یکی از تنظیم‌کنندگان اصلی چربی قهوه‌ای و متابولیسم انرژی هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) با تاکید بر این که راهکار عبور از مسایل اخیر گفت‌وگو در نهاد دانشگاه است، گفت: روشنفکران، اندیشمندان و صاحب نظران در فضای دانشگاهی حضور دارند؛ بنابراین اولین و ضروری ترین راه حل برای رفع مشکلات دانشگاه‌ها، گفت‌وگو است که باید به صورت فراگیر به آن توجه شود.

خبرگزاری دانشجو

روح الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به پیشرفت چشمگیر کشور در زمینه فناوری نانو گفت: ما معتقدیم که کشور زمینه رشد شتابان را دارد و بهترین مثالش در صنعت و فناوری نانو به خوبی قابل مشاهده است. انبوه بنگاه‌های صنعتی، پژوهشگاه‌ها، استارپ‌هایی که دانشجویان راه اندازی کرده‌اند و همچنین خلق ثروت، اشتغالزایی و جلوگیری از خروج نخبگان،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارشی از فعالیت هیأت‌های نظریه‌پردازی در 18 سال گذشته در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع ماهیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان (28 و 29 مهرماه) 1401 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش مجمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور پیام تیرانداز «مدیرعامل خبرگزاری فارس»، محمدامین توکلی زاده «معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران»، هاشم داداشپور «معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان»، فاطمه قاسمپور «نماینده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از همکاری این بنیاد و سازمان امور استخدامی کشور برای تعریف شغل جدید برای نخبگان در دستگاه های اجرایی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در کمیسیون آموزش مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تحقیق علمی جدید نشان داده است نیاکان ما نه تنها در ژن‌های ما بلکه همچنین در متابولیسم ما قابل ردیابی هستند و امکان تشخیص بهتر برخی بیماری‌ها از راه متابولیک بهتر از آزمایش ژنتیکی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اثربخشی و اثرگذاری بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه، در حال حاضر طرح کانون های تفکر نخبگانی در تمام دستگاه های دولتی در دستور کار دولت است، گفت: بر اساس این طرح همه دستگاه ها ملزم به تشکیل کانون های نخبگانی می شوند.

خبرگزاری مهر

نخستین گفتگوی آزاد دانشجویی با مشارکت دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت با حضور در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه طباطبایی، سخنان آنان را شنید و به سئوالات‌شان پاسخ داد اما برخی دانشجویان معترض و مخالفان دولت با فرار از گفت‌وگو و طرح پرسش، در حیاط دانشگاه اقدام به طرح برخی شعارها کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف، به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت. متن اطلاعیه: همکاران گرامی، دانشجویان عزیز، و همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف با سلام. در پی وقایع ناگوار...