یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریفی در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 1401 این دانشگاه از روز شنبه هفتم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه جدول زمانبندی اعطای وام‌های دانشجویی به همراه جدول مبالغ جدید وام‌های دانشجویی در نیم سال اول 1402-1401 را به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کتبی شصت و نهمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و ششمین دوره آزمون گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی پنجشنبه 10 شهریور با حضور 4 هزار و 500 نفر در 12 حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی منتخب برگزار شد. آزمون شفاهی به صورت متمرکز در شهر تهران و بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی در روز‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرسه مهارت افزایی علوم انسانی با هدف آموزش و ایجاد بستر کارآفرینی برای دانشجویان علوم انسانی، به همت معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی در این دانشگاه آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت خدمات دانشجویی دز اطلاعیه‌ای از امکان اسکان برخی دانشجویان دختر فاقد شرایط در خوابگاه‌هایی غیر از پردیس شهید عباسپور خبر داد. در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو اطلاعیه‌های شماره 11 و 12، مقرر بود دانشجویان دختر روزانه غیربومی فاقد حد نصاب لازم ورودی‌های بهمن 97 تا بهمن 1400 (مطابق مفاد مندرج در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری)، به پردیس...

خبرگزاری مهر

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: مهلت اخذ مدرک تسلط به زبان کشور محل تحصیل جهت داوطلبان تحصیل با هزینه شخصی ورودی سال 2022-2021 به بعد در دانشگاه های مورد تایید، تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر: نخستین فستاک «ایده‌های فناورانه حوزه زیبایی، پوست و مو» با هدف حمایت از ایده‌های فناروانه و توسعه محصولات بومی حوزه زیبایی، به همت پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و «شتابدهنده فست» دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری نانو و جمعی از فعالین حوزه سرمایه‌گذاری...

خبرگزاری مهر

فهرست رتبه های برتر در آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شامل حائزین رتبه 5 درصد و 10 درصد اول در مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تربیت مدرس در اطلاعیه ای تغییرات ساعت کاری این دانشگاه را از ابتدای آبان ماه اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: بر اساس اعلام مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه و طبق مصوبه مورخ 1401/07/17 هیئت رئیسه دانشگاه، ساعت شروع و پایان فعالیت‌های اعضای دانشگاه از روز یکشنبه اول آبان ماه از ساعت 7:00 الی 15:00 خواهد بود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه شریف با اشاره به اینکه کلاس های ارشد و دکتری در دانشگاه شریف به صورت 100 درصدی در حال برگزاری است، گفت: کلاسهای مجازی کارشناسی بالای 60-70 درصد برگزار شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کشف یک مولکول در مغز که مسئولیت هماهنگی سیستم ایمنی را بر عهده دارد، می‌تواند به پزشکان در تقویت توانایی بدن برای مبارزه با بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر یاری برساند.