یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر افزایش سطح همکاری ها با جهاددانشگاهی صنعتی شریف تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی فرارسیدن 26 مهر روز تربیت‌بدنی و ورزش و هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزش دانشگاهی، رؤسای هیئت‌های ورزشی دانشگاهی استان‌ها، ورزشکاران و قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت؛ بنابراین گزارش در این پیام آمده است: بدون شک تمامی مسئولان و دست اندرکاران...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان یک مدل هوش مصنوعی جدید را طراحی کرده‌اند که می‌تواند در فرایند تولید دارو دقت را به میزان چشمگیری افزایش و زمان و هزینه را کاهش دهد.

خبرگزاری مهر

پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با هدف ارتقاء کمی و کیفی مطالعات انجام شده در حوزه های مختلف علوم انسانی کرسی‌های ترویجی برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصوبه نقل و انتقال اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دویست و نود و نهمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی تصویب شد.

خبرگزاری مهر

ثبت نام سه تک درس مجازی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»، «اصول و مبانی مدیریت خطر حوادث و بلایا» و «مفاهیم تامین مالی و بیمه سلامت» برای تمام دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون تکمیل‌ظرفیت دستیاری فوق‌تخصص پزشکی دوره 39، رشته‌های خون و سرطان بالغین، بیماری‌های ریه، جراحی قلب و عروق، عفونی کودکان، نفرولوژی، مراقبت‌های ویژه، جراحی عروق، ریه‌کودکان، کلیه کودکان، روماتولوژی، طب نوزادی و پیرامون تولد، قلب کودکان، مغز و اعصاب کودکان، روماتولوژی کودکان، جراحی کودکان، خون و سرطان کودکان، روانپزشکی کودک و نوجوان و جراحی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه جداول زمان بندی و مبالغ جدید وام‌های دانشجویی در نیم سال اول 1402-1401 را به روسای دانشگاه‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح رصدخانه ملی ایران از ثبت تصویر دو جرم آسمانی توسط تلسکوپ ملی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیریت اداری و پشتیبانی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: ساعت کاری دانشگاه از اول آبان ماه از ساعت 7 تا 15 است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان بهارلو، استادیار معماری دانشگاه ویرجینیا و همکارانش بر این باورند که با ترکیب خاک و دانه‌ها در «جوهر‌های خاک» قابل چاپ سه‌بعدی، می‌توان فضای سبز را نه فقط در بالای بنا که در بافتار اصلی معماری آن جای داد. تیم بهارلو برای ساختن این دیوار‌های سبز، سرعت تولید افزودنی، کارایی هزینه و تقاضای کم انرژی را با مواد زیستی مبتنی بر منابع محلی تلفیق...

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: دانشگاه‌های تهران و شریف در صدر انعقاد قرارداد پژوهشی قرار دارند و از لحاظ مبلغ بیشترین مبلغ قرارداد پژوهشی مربوط به دانشگاه شریف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که فعالیت آن‌ها باعث رونق کسب‌وکار دیگر مجموعه‌های دانش بنیان می‌شوند. یعنی فرآیند تجاری سازی محصولات را تسهیل و ورود شرکت‌ها را به بازار تضمین می‌کنند. این شرکت‌ها که به عنوان شرکت تجاری سازی تاییده گرفته‌اند خدمات مختلفی از قبیل تهیه طرح کسب وکار امکان سنجی فنی بازار، ارزیابی قابلیت تجاری سازی محصولات، جستجو و تحلیل...