دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به مساعدت‌های صندوق درخصوص مسائل رفاهی دانشجویی گفت: 16 درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به تغذیه دانشجویی اختصاص دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل پشتیبانی و حمایت امور پژوهشی وزارت علوم گفت: تمام ظرفیت‌های شبکه آزمایشگاه‌های علمی وزارت علوم، شاعا، به شبکه ملی آزمایشگاه‌ها منتقل می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تبریز با حضور در کشور ترکیه و در دیدار با روسای دانشگاه‌های حاجت تپه و غازی آنکارا راهکارهای تحقق تفاهم‌نامه منعقده بین این دانشگاه و دانشگاه های ترکیه را مورد بررسی قرار دادند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: طبق لایحه جدید 15 درصد علاوه بر یک میلیون تومانی که برای همه کارکنان دولت در نظر گرفته شده است به حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها اضافه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود گنجی درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه شهیدبهشتی گفت: طبق سرکشی که از خوابگاه‌ها داشتیم، برای دانشجویان زحمات بسیار زیادی کشیده شده و دانشگاه شهیدبهشتی هم بیشترین ظرفیت خوابگاه و هم باکیفیت‌ترین خوابگاه‌ها را دارد. ما در صندوق رفاه در ارتباط با وضعیت دانشجویان خوابگاهی نگرانی خاصی نداریم، اما مسائل خوابگاهی موجود، متوجه کلیه‌ی دانشگاه‌های...

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: تا عقاید مردم را درست نکنیم فروع نمی‌تواند جای خود را باز کند و فروع در حقیقت میوه این اصول است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران اظهارنظر دانشجویان به صورت نقادی و حتی ابراز انتقادهای تند را یک نعمت برای دانشگاه و کشور دانست و گفت: اما اینکه برخی نقادی را با هتاکی اشتباه بگیرند، پذیرفته نیست، نقد دارای چارچوب‌هایی است.

خبرگزاری مهر

مدیر کل پژوهشی وزارت علوم گفت: در آیین‌نامه پذیرش محققان پسا دکتری که به زودی ابلاغ می‌شود، پیش‌بینی شده است به محققان پسا دکتری معادل 80 درصد استادیار پایه یک حقوق پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل دانشگاه پیام نور، از مجتبی سلطانی احمدی هدف از اجرای این طرح را توسعه کمی و کیفی این مرکز عنوان کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در سازمان نظام وظیفه ناجا امکان اخذ معافیت و ثبت نام مشمولین در مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور فراهم شد. سلطان احمدی گفت: مشمولین متقاضی تحصیل در مراکز بین‌المللی دانشگاه پیام نور می‌بایست پس از تکمیل...