یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موفق شدند ساختارهای موج دار را در بخشی از فضا در مرز منظومه شمسی کشف کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان فناوری نوینی را برای مهار انرژی امواج اقیانوسی طراحی کرده اند که ارزان‌ترین انرژی تجدیدپذیر موجود در بازار را تولید خواهد کرد و یکی از قابل اتکاترین و قابل پیش‌بینی‌ترین منابع تامین انرژی است.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی با پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه‌ای، زمان چاپ کارت، محل رفع نقص کارت و محل برگزاری بیست‌وششمین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی سال 1401 را اعلام کرد. بیست‌وششمین آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت...

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید عیادت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزازی دانشجو، شرکت دانش‌بنیان تحلیلگران پیشرو سانا نادین، پیشرو در حوزه خدمات، ایده، طرح، مشاوره و تولید نانوپوشش‌های مهندسی شده است. این پوشش‌ها با توجه به خواص مکانیکی، اپتیکی، آبگریزی و آبدوستی، خوردگی و الکتریکی منحصر به فردی که دارند، کاربردهای گسترده‌ای در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و خودروسازی فراهم می‌کنند. این شرکت، نانوساختار مهندسی شده‌ای را با روش...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: مسیر شرکتهای دانش بنیان باید از بازار بگذرد و این اقدام به عنوان بزرگترین کمک به این شرکتها با کمک بخش خصوصی انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در این هفته با رویدادها و خبرهای داغی همراه بودند؛ آغاز رسمی سال تحصیلی 1402 - 1401 با حضور رییس جمهور در میان استقبال گرم دانشجویان در دانشگاه الزهرا (س) و برگزاری جلساتی در حاشیه اتفاقات اخیر دانشگاه ها ازجمله مهمترین این رویدادها است.