یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور دانشجویان در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

در بزرگترین رتبه بندی 2023 رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌های «مؤسسه آموزش عالی تایمز» 65 دانشگاه ایران حضور دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 125 دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس با نیازهای ویژه و تحت آموزش تلفیقی - فراگیر در مدارس عادی استان مشغول به تحصیل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجوی نمونه که تا پیش از این از دوم تا 15 مهر ماه بود و پس از آن تا 22 مهر ماه 1401 تمدید شد، با توجه به درخواست دانشگاه‌ها برای تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان در جشنواره دانشجویان نمونه و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، برای دومین بار تا 6 آبان ماه 1401 تمدید شد. کلیه دانشجویان متقاضی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد ملی نخبگان با اشاره به وجود حدود 50 هزار نخبه در کشور و انواع چالش ها و مسائل در حوزه های مختلف، گفت: جذب و انتصاب هرچه بیشتر نخبگان در مدیریت‌های کلان کشور به منظور رفع علمی این چالش‌ها ضروری است.

خبرگزاری مهر

مهلت ثبت‌نام در سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا 6 آبان ماه 1401 تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی جلسه مشترک معاون پژوهش و فناوری به همراه مدیران این حوزه با رؤسای واحد‌های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد. علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، به تشریح عملکرد حوزه معاونت در دوره جدید فعالیت دانشگاه و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت پرداخت. وی ضمن تأکید بر توجه جدی رؤسای واحد‌های استانی در اعطای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقاله دو نفر از استادان دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران در مجله معتبر مهندسی شیمی (Chemical Engineering Journal) با عنوان «کاربرد نانو مواد رسانای بر پایه کربن» چاپ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگویی در خصوص تشکیل کلاس‌های این دانشگاه در روز‌های اخیر تصریح کرد: ما شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری اکثر کلاس‌هایمان را برگزار کردیم و چهارشنبه‌ها به طور معمول کلاس‌های ما حداقلی است و به طور کلی کلاس‌های سه شنبه و چهارشنبه ما همیشه کمتر از روز‌های دیگر هفته است. وی اظهار داشت: حدود 95 درصد کلاس‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگران یک سیستم رباتیک نوآورانه را معرفی کرده اند که می توان از آن برای مأموریت‌های مونتاژ در مدار زمین استفاده کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان شناسایی طرح‌ها و ایده‌های فناورانه و نوآورانه اجتماعی در حوزه سلامت منتشر شد تا صاحبان ایده و فعالان این حوزه، در توسعه این بخش نقش آفرینی کنند.