یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین نشست دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اساتید و اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. اقبال شاکری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری لازم است هر کس کار خود را در هر موقعیتی که قرار دارد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. وی افزود:...

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی خبر داد و گفت: ثبت نام وام های دانشجویی از 21 مهر آغاز شده و تا 16 آذر ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 65 مرکز آموزش عالی از ایران در رتبه‌بندی سال 2023 موسسه آموزش عالی تایمز آمده است که به نسبت 58 دانشگاه سال گذشته از رشد 10 درصدی حضور دانشگاه‌های ایرانی حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت رباتیک موفق به طراحی یک ربات هوشمند آجرچین شده که قادر است در یک ساعت کاری را که کارگران باید با تلاش فراوان در چهار تا 6 هفته انجام دهند، به انجام برساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای توسعه صحیح زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور باید در همه وزارتخانه‌ها، معاونت فناوری و نوآوی ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هفته‌ای که گذشت، خبر‌های آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری را مرور می‌کنیم. رئیسی: دانشجویان و اساتید اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را نخواهند داد رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند در ظرف دانشگاه امیال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان پیش‌بینی کردند که ذوب صفحات یخی در گرینلند سطح آب اقیانوس‌ها را دستکم 27 سانتی‌متر افزایش می‌دهد. این مساله زندگی و حیات 600 میلیون نفر از ساکنان زمین را که در مجاورت دریاها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کنند، در معرض خطر قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زن زندگی آزادی! اگر چه این شعار به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده، اما عمری به درازای تاریخ بشر دارد. 1400 سال پیش، در عصر جاهلیت عرب، زنان، چون کالای شخصی مردان بودند و دخترانشان، زنده به گور می‌شدند. مردم سالاری در زندگی قبیله‌ای شان معنایی نداشت و مخالفت با اراده‌های ناعاقلانه و میل و هوس‌های امیر قبیله، حکم مرگ داشت. جان و زندگی آدم، مال بی ارزشی...

خبرگزاری مهر

قم - به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به دست آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی ملبس به لباس روحانیت شدند.