یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جهش ایران به جایگاه 53 جهان در شاخص نوآوری که برای بار دوم با صعود هفت پله‌ای همراه بود، حاصل تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، استارتاپ‌ها، نخبگان، سرآمدان و پژوهشگران در کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور حضور در نظام رتبه‌بندی تایمز THE (Times Higher Education) را موجب ارائه داده‌های عملکردی قابل‌اعتماد (پژوهش، آموزش و تأثیرگذاری) در مورد دانشگاه به مخاطبان از جمله دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، مدیران نظام آموزش‌عالی کشور دانست. وی با عنوان اینکه جایگاه دانشگاه در رتبه‌بندی...

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دختر روزانه و غیربومی ورودی های بهمن 97 تا بهمن 1400 می توانند از 26 مهر جهت تحویل خوابگاه مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت فناور ایرانی موفق به تولید نانوپوشش‌هایی شد که به حفظ زیبایی نمای ساختمان کمک کند، این محصول تولیدی باعث جلوگیری از ایجاد لک، شوره‌زدگی و آلودگی روی بتن، چوب، آجر و مصالح مورداستفاده در نمای ساختمان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی از سوی صندوق رفاه دانشجویان آغاز شده و دانشجویان متقاضی می‌توانند تا 16 آذرماه برای ثبت نام وام‌ها به پورتال صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir مراجعه کنند. وام‌های دانشجویی شامل وام ضروری، تحصیلی، مسکن متاهلی، شهریه و ویژه دکتری است که دانشجویان می‌توانند برای دریافت هر کدام از وام‌ها بر اساس شرایط اعلام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین همایش ملی نخبگان، به مدت دو روز در تاریخ 26 و 27 مهرماه برگزار می‌شود. براساس اعلام دبیرخانه برگزاری این همایش، روز 26 مهرماه، بنیاد میزبان جمعی از نخبگان و استعداد‌های برتر و همچنین مسئولان ارشد نظام از جمله رئیس جمهور و هیئت همراه است. همچنین، با هماهنگی‌های صورت گرفته افتتاحیه و اختتامیه این رویداد در یک روز انجام و با توجه به شعار...

خبرگزاری مهر

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: طی هفته های اخیر 85 تا 90 درصد کلاس های آموزشی دانشگاه آزاد برگزار شده است و انشالا در هفته جاری به 100 درصد خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر یک شرکت دانش بنیان ضمن گلایه از عدم استقبال دستگاه‌ها و بازار داخلی از محصولات ایرانی، از دستیابی فناوران کشورمان به دانش ساخت دبی سنج‌های کوچک با کاربرد در صنعت نفت با یک سوم قیمت نمونه وارداتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه شهید بهشتی از تکمیل ظرفیت 5500 تخت خوابگاهی این دانشگاه خبر داد و گفت: این میزان بیشتر از تعهدات دانشگاه به دانشجویان است؛ امسال علاوه بر دانشجویان واجد شرایطی که به آنها خوابگاه داده شد، به 1500 نفر از دانشجویانی که واجد شرایط نبودند هم خوابگاه تحویل داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک گزارش جدید نشان می دهد، گسترش زیرساخت‌های فضایی و ایستگاه‌های زمینی چین در آمریکای جنوبی نگرانی‌هایی را در مورد نیات پکن در این منطقه و فضا برای آمریکا ایجاد کرده است.