یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: توهین و فحاشی در دانشگاه به عنوان نهاد مقدس علم، پرتاب بطری، شیشه و سنگ به گروه دیگری از دانشجویان و ضرب و شتم آنها قطعا عملی ناشایست و محکوم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زیست بوم فناوری و نوآوری چند سالی است که میزبان محصولات و خدمات دانش بنیانی است بومی و مختص کشورمان که با بهره گیری از توان دانشی و تخصصی فناوران ایرانی به تولید رسیده اند. این محصولات که بر مبنای نیاز‌ها و چالش‌های فناورانه تولید تولید شده اند سال‌ها است که به بازار تقاضا عرضه می‌شوند و نیاز‌های کشور را بدون وابستگی به بازار‌های جهانی مرتفع می‌کنند....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خانه خلاق و نوآوری سپندار در موضوع تخصصی هنرهای تجسمی و نمایشی کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری بیستمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس از 12 محصول شرکت‌های عضو این پارک در حوزه‌های صنعت نفت، معدن، سلامت و انرژی رونمایی شد. همچنین 8 شرکت فعال در این مجموعه نوآوری به عنوان برترین‌های این حوزه معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در توسعه فضای فیزیکی پارک های علم و فناوری صورت گرفته است، تاکید کرد: پارک‌های علم و فناوری باید محلی برای رفع نیازهای دستگاه‌های کشور باشند به طوری که وزارتخانه‌ها برای رفع مسائل خود به این مراکز علمی مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یک شرکت دانش‌بنیان باید دارای ساختاری نظام‌مند، خدمات پس از فروش و از همه مهم‌تر برای رقابت با محصولات جهانی از بخش تحقیق و توسعه قوی برخوردار باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در حاشیه جلسه 870 شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر تقویت و انسجام فرهنگی اظهار کرد: موضوع جلسه امروز دریافت گزارش از اتفاقات فرهنگی و اجتماعی روز‌های اخیر بود، متاسفانه در این روز‌ها شاهد اذیت مردم در فضای عمومی و مجازی هستیم. این فضا را دشمن با اغتشاش و محوریت برنامه ریزی آمریکا، رژیم صهیونیستی،...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در دانشگاه ها تحت تاثیر خانه ملی گفتگوی آزاد، کرسی های آزاداندیشی با قوت بیشتر برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی اعطای مجوز به مراکز علمی کاربردی را مشروط به اشتغالزایی دانشجویان این مراکز اعلام کرد و گفت: هر مرکز که درخواست مجوز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی می‌دهد، این مجوز مشروط به اشتغال فارغ التحصیلان آن اعطا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارائه راهکاری برای تصفیه آنتی‌بیوتیک آموکسی سیلین از آب شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 19 مهرماه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سه پروژه ملی شامل «برنامه های حوزه دانشجویی»، «برنامه های حوزه دانش‌آموزی» و «برنامه های حوزه سیاست گذاری برای ترویج علوم زیستی و توسعه بازار این صنعت در کشور اجرا می‌شود.