یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی فراخوان ضدانقلاب و رسانه‌های معاند ظهر امروز یکشنبه (17 مهر) تعدادی از دانشجویان با برگزاری تجمعاتی در برخی دانشگاه‌ها برای دقایقی فضای دانشگاه‌های تهران از جمله دانشگاه تهران، امیرکبیر، بهشتی، تربیت مدرس، الزهراء علامه طباطبائی و خواجه نصیرالدین طوسی را ملتهب کردند. بر پایه این گزارش در دانشگاه امیرکبیر یک تجمع از سوی دانشجویان انقلابی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حفاطت و تامین امنیت خانواده بزرگ ایران را امری ملی دانست و گفت: مردم ایران هوشیار باشند زیرا استعمارگران برای رسیدن به اهداف خود در ایران تلاش بر ایجاد اغتشاش دارند.

خبرگزاری مهر

قم - مسئول دفتر آیت الله نوری همدانی از مساعد بودن حال این مرجع تقلید پس از عمل جراجی خبر داد و گفت: آیت الله نوری همدانی فردا مرخص و به قم باز می برمی گردند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام کنکور نوبت اول سال 1402 از 8 تا 14 آبان ماه سال جاری و زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور 1402 نیز 15 تا 21 فروردین ماه 1402 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک منبع آگاه در دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه همه دانشجویانی که در تجمعات دانشجویی دستگیر شده بودند، آزاد شدند، گفت: دانشگاه پیگیر آزادی تعداد چهار نفر از دانشجویان شریف که در تجمعات غیردانشجویی در تهران و شهرستان دستگیر شده اند هم هست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور، برنامه زمانی ثبت نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور، از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی، پنجمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی و آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت سال 1401 در 19 مهرماه جاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه سنجش و پایش استانداردها، با خدمات رسانی به 800 شرکت نانویی برای دریافت نشان استاندارد نقشی اساسی در حمایت از تولید آن‌ها داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان با اعلام زمان انتشار کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها، گفت: داوطلبانی که اطلاعات لازم همچون شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری را ندارند لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و عضویت در آن، با انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع نسبت به دریافت اطلاعات ثبت نامی برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فخرالدین فاضلی کجور عضو هیات مدیره شرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان با اشاره به این‌که مشاوره به شرکت‌ها در راستای اخذ مجوز از وزارت بهداشت یکی از خدماتی است که توسط شرکت ارائه می‌شود، گفت: کنترل فنی جهت اخذ مجوز‌های مختلف از جمله استاندارد، مهم‌ترین خدمتی است که از سوی شرکت به کاربران ارائه می‌شود. ارائه خدمات در حوزه ارزیابی نانو شرکت مهندسی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر امروز با برگزاری تجمع در این دانشگاه‌ها اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مهری عضو هیات مدیره شرکت یکتا بهینه توان با اشاره به این‌که کنترل موتور‌های الکتریکی ابزار اصلی برای تعمیرات پیشگویانه و جلوگیری از توقف‌های ناخواسته ناشی از خطا در ماشین‌های الکتریکی محرکه‌های صنعتی است، گفت: آنالیز الکتریکی، تست عایقی، آنالیز حرارتی و آنالیز ترموگرافی از جمله روش‌های پایش پیشگیرانه است که می‌تواند مانع خرابی خطوط انتقال نیز...