یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت با صدور حکمی، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این کارگاه با هدف آموزش این‌که اگر می‌بینیم درست ببینیم، اگر می‌شنویم حقایق را بشنویم، تصورات بی‌جا نکنیم، خیالات منفی به خود راه ندهیم، استعدادهای‌مان را بشناسیم، معیار و ملاک‌هایمان را صحیح کنیم برای دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این کارگاه برگزار می‌شود. زهرا خراسانی، کارشناس ارشد تعلیم و تربیت، دانش‌آموخته و مدرس مدرسه دانشجوی قرآن و عترت مدرس...

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور نظام تعلیم و تربیت فرزندان ما را به گروگان گرفته است. این نظر خیلی مورد اتفاق متخصصان است.

خبرگزاری مهر

رئیس پردیس بین‌الملل خلیج فارس دانشگاه تهران از تصویب رشته‌های این پردیس در کمیسیون تخصصی مشورتی پردیس‌های خودگردان دانشگاه تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به شناسایی و حمایت از طرح‌های فناورانه حوزه انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی به‌منظور توسعه بهره‌گیری هرچه بیش‌تر از انرژی‌های نو و تجدید پذیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی فراخوان ثبت نام مجازی ششمین دوره شورا‌های مرکزی انجمن‌های علمی دانشجویی این دانشگاه تا 18 مهرماه 1401 تمدید شد. بر اساس این فراخوان؛ - انتخابات به صورت مجازی از طریق سامانه فرهنگی نگارستان به نشانی https://negarestan.atu.ac.ir انجام می‌شود. - لازم از پس از ورود به سامانه نام کاربری (شماره...

خبرگزاری مهر

دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: بر حسب آئین نامه وزارت علوم معرفی دانشجوی نمونه اتباع در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره آموزشی - تشکیلاتی «شهید مهدی رجب‌بیگی» به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان (دفترتحکیم وحدت) برگزار می‌شود. این دوره از روز دوشنبه 25 مهرماه الی جمعه 29 مهرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برای ثبت نام در این دوره به دفتر انجمن اسلامی دانشگاه خود مراجعه کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی بابک ثابت دیوشلی را به عنوان دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است: جناب آقای بابک ثابت دیوشلی عضو محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهیدبهشتی سلام علیکم تحول و نوسازی در نظام آموزشی و علمی کشور یکی از مهمترین وظائف معاونت آموزشی محسوب می‌گردد. برنامه...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - کرمان نخستین یا جزو نخستین استان‌ها در تشکیل شورای راهبردی فناوری در سال مزین به شعار دانش بنیان بود که حالا بعد از گذشت چند نشست از این شورا، خروجی آن کم کم خودش را با تخصیص اعتبار و نیز احصای نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و معدنی نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

محققان می‌گویند انرژی اولیه این سونامی تا 30 هزار برابر بیشتر از انرژی سونامی حاصل از زمین‌لرزه سال 2004 در اقیانوس هند بود که باعث مرگ بیش از 230 هزار نفر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عمو عابدینی با اشاره به غیبت‌های غیرموجه دانشجویان با توجه به حضوری بودن آموزش گفت: تمام کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود، بدیهی است، غیبت‌های غیر موجه مشمول مقررات آموزشی خواهد شد. وی ادامه داد: بر اساس مقررات آموزشی چنانچه دانشجویی سه مرتبه غیبت غیرموجه داشته باشد، برای بار چهارم باید آن درس را حذف کند. معاون آموزشی وزارت علوم...