یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، متنوع سازی روش‌های ورود سرمایه به کشور برای سپرده گذاری بلندمدت ارزی و سرمایه گذاری بانک‌های آف‌شور (برون مرزی) یکی از تاکیدات قانون جهش تولید دانش بنیان است. این کار برای استفاده متقاضیان سپرده گذاری ارزی و سرمایه گذاری یک فرصت مناسب است. امتیاژی ویژه که در قالب قانون جهش تولید دانش‌بنیان و ابلاغ آیین‌نامه‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اصغر حبیب‌نژاد کورایم عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری پژوهشگران بین المللی موفق به چاپ مقاله ای با عنوان «غشاهای همگرا برای ابر جداسازی یون لیتیوم از یون‌های تک ظرفیتی» در مجله بین المللی Advanced Materials شد.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری گفت: در اغتشاشات اخیر با یک جنگ شناختی مواجه هستیم و نخبگان بیشتر در معرض این جنگ هستند و هدف این القائات تصمیمات غلط و احساسی مدیران و جامعه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین طارمی، در دو هفته گذشته، شاهد اعتراضاتی در شهر‌های گوناگون هستیم. اعتراضاتی که بر سر فوت یک دختر جوان آغاز شد و کم کم طبق سنوات گذشته اعتراضات مردمی تبدیل به زمین بازی براندازان و سلطنت طلبان شد و این موج سواری بر غم مردم و مطالبات بر حق آنان باعث آسیب رساندن به هزاران زیرساخت عمومی و اموال خصوصی شد؛ همچنین جان مردمان بسیاری در این درگیری‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، جشن آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با حضور رئیس جمهور، معاونان علمی و فناوری، زنان و امور خانواده و وزرای علوم و بهداشت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا (س)، برگزار شد. محمدعلی زلفی‌گل در این مراسم ضمن پاسداشت آغاز بهار علم و دانش گفت: 60 درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می‌دهند و حضور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی امروز شنبه برای آغاز سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه الزهرا (س) حضور یافت. رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز قریب به 60 درصد از دانشجویان کشور را دانشجویان دختر تشکیل می‌دهند، برخورداری توأمان از روحیه تحقیق و پژوهش با علم و بردباری دختران دانشجو را در این زمینه موثر دانست و افزود:...

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت آیت الله بها الدینی سه شنبه هفته جاری در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان امور دانشجویان گفت: سازمان امور دانشجویان به «گذرگاه خدمات دولت الکترونیک مرکز ملی تبادل اطلاعات» اتصال یافت.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشگاه‌های مناطق مرزی در حوادث اخیر نقش پدافند غیر عامل را ایفا کردند.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه گفت: تا پیش از این 9 دانشجو آزاد شده بودند که با آزاد شدن پنج دانشجو، تعداد دانشجویان آزاد شده دانشگاه علامه طباطبائی به 14 نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که والدین و معلمان در موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان و ورود به دانشگاه نقش مهم و اساسی دارند، تاکید کرد: علم بدون اخلاق مفید نیست.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: 60 درصد دانشجویان کشور را دختران تشکیل می‌دهند و حضور قابل ملاحظه بانوان در آموزش عالی به خاطر شرایطی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کرده است.