یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: همه کلاس ها با حضور دانشجویان در همه گروه های پایه و بالینی به صورت حضوری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین نشست کارگروه دایمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان، اجرای کامل و بی نقص این قانون را از نقاط عطف پیشرفت علم و فناوری و اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: با همه توان و ظرفیت موجود در کشور به سمت پیاد ه سازی کامل و بی عیب و نقص این قانون حرکت خواهیم کرد. سرپرست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر حوزه ریاست دانشگاه علامه طباطبایی از آزادی پنج دانشجوی دیگر این دانشگاه خبر داد و گفت: سیر آزادسازی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی همچنان ادامه دارد و تاکنون 14 دانشجوی این دانشگاه آزاد شده‌اند.

خبرگزاری مهر

شرایط تسهیل در نقل و انتقال دانشجویان جدیدالورود نیمسال اول سال 1401 دانشگاه فنی و حرفه ای و اولویت‌های تخصیص خوابگاه ملکی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم با بیان این‌که بنیاد ملی نخبگان یک مجموعه خبرگانی است، گفت: این بنیاد تقریبا حساس‌ترین و مهم‌ترین نقش را در شناسایی و تربیت استعداد‌های کشور برای ایجاد نخبه و هدایت جریان نخبگی به سمت نیاز‌های واقعی را دارد. وی با اشاره به این‌که بنیاد به برکت زحمت و نظر مقام معظم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان موفق به ساخت حسگری شده اند که هنگام غرق‌شدن شناگر، زنگ خطر را به‌صدا درمی آورد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوشبختانه در چندین مرحله شاهد آزادی دانشجویان عزیز بوده ایم و در مرحله آخر نیز دو دانشجو دیگر دانشگاه آزاد شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوری رباتیک با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، به خوبی رشد پیدا کرده و با گسترش آن، استقبال‌کنندگان زیادی را خود جذب کرده است. روش‌های نوآورانه برای آموزش این فناوری نیز با هدف رشد خلاقیت و نوآوری در افراد به ویژه کودکان و نوجوانان، توسعه یافته است. شرکت فنی مهندسی صنایع الکترونیک و رباتیک آروند در سال 1396 با هدف رشد خلاقیت و مهارت افزایی...

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آموزش و پرورش برای برخی دوره ها مانند هنرستانی ها و دو سه مورد دیگر نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را تعیین کرده و به شورای سنجش ارائه داده است.