یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در جمع خبرنگاران گفت: امروز جمعه 30 دی ماه دومین روز از برگزاری نوبت اول کنکور 1402 است و فرایند برگزاری آزمون‌ها در این روز به پایان می‌رسد. آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم‌انسانی و هنر در این روز برگزار می‌شود. معاون وزیر علوم،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«ای بختیار لر، توبه کن بشو حر» سخنی بود که مهدی بازرگان در دانشگاه تهران و طی یک سخنرانی خطاب به شاپور بختیار، نخست‌وزیر محمدرضا شاه پهلوی بیان کرد، آن‌هم فقط چند روز پس از آنکه شورای انقلاب به فرمان امام تشکیل دولت موقت را در 15 بهمن 57 اعلام کرده و بازرگان به‌عنوان نخست‌وزیر آن از امام حکم گرفته بود‌(خاطره از مهدوی کنی در گفت‌وگو با سایت جامعه روحانیت مبارز /17 بهمن 1387).

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، فعالیت کلیه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه به‌صورت غیرحضوری و فعالیت کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این مناطق در روز شنبه به‌صورت دورکار خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفترچه سوالات آزمون سراسری در گروه هنر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

جذب نیرو در آزمون فرهنگیان با تغییراتی روبه رو شد

وب‌گاه عصر ایران

داوطلبان گروه آزمایشی هنر، عصر امروز 30 دی ماه رقابت خود را برگزار کردند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان فعالیت تمام مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اصفهان و برخی شهرستان ها در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم بهمن ماه به صورت غیرحضوری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان مدارس و ادارات در اصفهان و برخی شهرهای استان در روز شنبه اول بهمن غیرحضوری و دور کار هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: باتوجه به تصمیمات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین برخی مدارس این استان روز شنبه اول بهمن ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در اجلاس سران تفاهم برای تاسیس «انجمن بین‌المللی بانوان تاثیرگذار» با مرکزیت ایران مطرح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلفی گل وزیر علوم از مردم بابت قطعی اینترنت در زمان برگزاری کنکور 1401 عذرخواهی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش با اشاره به کاهش تخلفات کنکور 1402 نسبت دوره گذشته از کنترل پاسخ‌نامه‌های کنکور با استفاده از نرم‌افزارهای خاص خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش با اشاره به کاهش تخلفات کنکور 1402 نسبت دوره گذشته از کنترل پاسخ‌نامه‌های کنکور با استفاده از نرم‌افزارهای خاص خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.