یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد که ایالات متحده آمریکا در تلاش برای بستن مسیر تبادل دلار بین ایران و عراق است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آباده از حادثه برخورد پژو پارس و کامیونت کاویان و همچنین خودرو سمند با تریلر کشنده با 4 فوتی و 3 مصدوم در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم و تاکید کرد: ارتش منسجم تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اخبار منتشر شده، حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو بازیکنی به شمار می‌روند که در لیست مازاد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

واتس‌اپ با ویژگی «Message Yourself»، قابلیتی مشابه Saved Messages تلگرام را در اختیار کاربران قرار داده است.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه تهران از مصوبه جدید شورای فرهنگی دانشگاه تهران درباره برخورد با پدیده بی‌حجابی در دانشگاه خبر داد و گفت: این مصوبه به روسای واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نهنگ آبی برای شکار حداکثری و به تعداد زیاد میگو و ماهیان کوچک، بوسیله حباب ها یک ستون درست شده تا موجودات کوچک در داخل استوانه محصور گیر بیفتند سپس از پایین تا بالای استوانه توسط نهنگ بلعیده می شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: ایران امادگی دارد تجربیات خودرا در ایجاد سامانه نظام ایده ها و نیازها، تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای و پارک های علم و فناوری در اختیار نیکاراگوئه بگذارد.

وب‌گاه گسترش

این کلاس‌ها از هفته آینده در ساعات غیر آموزشی و روزهای پنجشنبه در مدارس برگزار می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب با بیان اینکه بزرگترین مشکل تولیدکنندگان جوراب، قاچاق و تامین مواد اولیه است، گفت که در حال حاضر 40 درصد ظرفیت ماشین آلات تولیدی این صنف از صحنه تولید خارج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل جنایت هولناک در ورامین بعد از شلیک مرگبار، گوش مقتول را برید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ه گفته محققان، لازم است مردم در بریتانیا برای تأمین سلامت خود، نان پخته شده با باقالی بخورید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی در افتتاحیه هشتمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی گفت: چاقی یکی از مهمترین عوامل موثر بر افزایش بیماریزایی، افزایش بار مالی بر نظام سلامت و مرگ و میر است. وی با اشاره به افزایش متوسط سن جمعیت کشور افزود: با افزایش امید به زندگی شاهد افزایش سن جمعیت هستیم، اما متاسفانه نسبت جوانان به کل جمعیت کشور کاهش یافته است. اگر این جمعیت جوان همراه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علاقه‌مندان به تماشای آثار صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت این رویداد برای نمایش‌های مورد نظر خود برنامه ریزی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول پورعباس، در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، یکی از حوزه‌های 25 گانه برگزاری نوبت اول کنکور 1402 در جمع خبرنگاران گفت: امروز جمعه 30 دی ماه دومین روز از برگزاری نوبت اول کنکور 1402 است و فرایند برگزاری آزمون‌ها در این روز به پایان می‌رسد. آزمون گروه‌های آزمایشی ریاضی‌فنی، علوم‌انسانی و هنر در این روز برگزار می‌شود. وی با بیان...