یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تأکید بر اینکه امروز اصلی‌ترین نقشه‌راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت: رهبر انقلاب نظر ویژه‌ای نسبت به فرهنگ دارند و در این راستا در سال 1390 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مصوب شد و قرار بود اتفاقات براساس این سند باشد، به همین دلیل قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین را ایجاد کردیم و بسیاری از موانع برداشته شد.

خبرگزاری تسنیم

خطیب جمعه تهران گفت: غربی‌ها می‌خواهند با بازی‌های دیپلماتیک مثلا بر ملت رشید ایران فشار وارد کنند و حیثیت رفته‌ی خود را بازیابند. مردم عزیز ما سپاه را دوست دارند و نظام اسلامی به این حرکت پاسخ‌های محکم و متناسبی خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال هیچ فرستنده تقلب برای آزمون نداشتیم و درمقایسه با سال گذشته یکی از بی نظیرترین آزمون‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز کنکور گروه علوم انسانی برگزار شد و هم‌اکنون دفترچه سؤالات در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران از ایجاد یک کمیسیون تخصصی جدید با عنوان کمیسیون تخصصی بین‌رشته‌ای در دانشگاه تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه گفت: دو تئاتر از روسیه در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تهران به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش اعلام کرد: تمام پاسخ‌نامه‌ها پس از برگزاری آزمون با استفاده از نرم‌افزار‌های خاص که در اختیار سازمان سنجش است، کنترل می‌شوند.

خبرگزاری مهر

دفترچه سوالات آزمون گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی نوبت اول کنکور 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال تدوین دستورالعمل آن در شوراهای آموزش و پرورش هستیم تا نقش مردم پررنگ‌تر و اختیارات را به آنها تفویض کنیم.

وب‌گاه فرارو

رژیمی است که در آن تعادل مصرف مواد غذایی مختلف، حفظ شود؛ رژیمی که در آن به اندازه کافی میوه و سبزیجات، پروتئین، لبنیات و با احتیاط غذا‌های حاوی شکر و چربی قرار گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تاکنون هیچ برگشت پاسخی به حوزه‌های امتحانی در کنکور امسال اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، آکام صالحی؛ نیمه‌شب گذشته یک کولبر 16 ساله به نام هیوا اختیار الدینی ساکن شهر آرمرده شهرستان بانه، حین کولبری در مرز بانه براثر سرمازدگی جان خود را از دست داد و باعث ناراحتی و تأثر خاطر ما گردید. آموزش و پرورش نسبت به اینکه این دانش آموز در این سن چرا باید کولبری کند باید پاسخگو باشند چه مشغول به تحصیل باشد چه ترک تحصیل کرده باشد! مدیر مدرسه و کادر اجرایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: تاکنون هیچ برگشت پاسخی به عحوزه‌های امتحانی در کنکور امسال اتفاق نیفتاده و تقلبی صورت نگرفته است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری در اختتامیه جشنواره قصه گویی گفت: قصه‌گویی یکی از مهم‌ترین ابزار تحقق جهاد تبیین است که باید به بهترین وجه از آن استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

کتاب «سایه ناتمام» نوشته زینب پاشاپور توسط انتشارات 27 بعثت چاپ و روانه بازار نشر شد.