دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری در نشست اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با جمعیت هلال احمر در اردوگاه دانش آموزی شهید باهنر تهران اظهار داشت: برای تربیت نسل آینده باید سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش عمومی تقویت شود و آموزش را از دوران دانش‌آموزی آغاز کنیم، زیرا هر قدر سن آموزش پایین‌تر باشد، اثربخشی آن بیشتر خواهد بود. وی درباره اهمیت فراگرفتن مهارت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

جلوه ای زیبا در تهران بر اثر بارش برف را مشاهده می‌کنید./ عکس: فرهاد خیابانی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت «توران» و «آذر» گفت: تصمیم بر این شد دو توله فعلا در سمنان بمانند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 15 قبضه کلت کمری و 15 تیغه خشاب در شهرستان مرزی ثلاث باباجانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی‌رغبتی به فرزندآوری ارمغان فرهنگ غرب است؛ فرهنگی که تیر خود را به سمت جمعیت نشانه گرفته و با کاهش فرزندآوری به دنبال کاهش پیشرفت و موفقیت است.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه من شهردار هستم، نسبت به اولویت های محله خود نظر بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هدایت در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه «من شهردارم» گفت: واحد‌های کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بودند، تا اینکه در اسفند ماه سال 1362 به دنبال گسترش شهر تهران و همچنین قدیمی شدن شیوه تولید و از رده خارج شدن دستگاه‌ها همراه با انتشار آلودگی، تولید واحد‌های کارخانه متوقف و در نهایت در سال 1363 این مجموعه رسما تعطیل شد. دبیر...

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طبق نظر هواشناسی با بارش برف مواجه هستیم، گفت: اجازه تردد خودرو در محورهای کوهستانی استان بدون زنجیر چرخ داده نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از اول دی تا امروز 24 استان کشور متأثر از برف، کولاک و آبگرفتگی بوده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با 110 یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً 40 ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی 39 ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده...

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به هزینه هایی که کارخانه سیمان تهران برای شهرری ایجاد می‌کند، گفت: مسئولان سیمان ری بین اقتصاد و جان مردم، حتما دومی را انتخاب کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تجربه رویارویی با سویه‌های مختلف کرونا در 2 سال اخیر ثابت کرد که این ویروس رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی و غافلگیرکننده زیادی داشته و هنوز تمام نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: در گذشته در تحلیل جمعیتی دچار یک اشتباه بزرگ شدیم، زیرا متولی مشخصی برای این موضوع وجود نداشت.