یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپست اداره کل امور خدمات شهری تهران گفت:10 هزار نیرو شهرداری در سطح شهر تهران جهت خدمت به مردم و سهولت در تردد حضور دارند.

وب‌گاه الف

با توجه به بارش برف، روز شنبه 3 دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

وب‌گاه منیبان

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت «توران» و «آذر» گفت: تصمیم بر این شده که این 2 توله‌یوز فعلا در استان سمنان بمانند و انتقال‌شان به تهران منتفی است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi K60 Pro دارای رم 16 گیگابایتی LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی UFS4.0 است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: حذف خودروهای فرسوده تا 35 درصد بر کاهش ذرات معلق (pm 2.5) هوای شهر اصفهان موثر است.‌

وب‌گاه منیبان

رئیس انجمن ترومبوز و هموستاز ایران با اعلام ورود اولین و تنها داروی تزریقی زیر جلدی برای پیشگیری (Prophylaxis) از خونریزی در بیماران مبتلا به هموفیلی A به کشور، گفت: به زودی و با نظارت و همکاری وزارت بهداشت دسترسی بیماران هموفیلی A دارای شرایط دریافت دارو به آن فراهم خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رشت - فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افتتاح فاز نخست کارموزه "سی‌مان ری" گفت: بازدید تا 15 فروردین 1402 برای علاقه‌مندان رایگان خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

پدر کیان پیر فلک پس از چند هفته، در بیمارستان از کشته شدن فرزندش با خبر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 281 نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه منیبان

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت آبی از 351 به 369 شهر افزایش یافت.

وب‌گاه منیبان

وزیر آموزش و پرورش گفت: 900 هزار فرهنگی در کشور، مشمول قانون رتبه بندی معلمان شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 23 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

لیست استان‌هایی که مدارس آن‌ها تعطیل شد