سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر نیمه دوم خردادبرگزار می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر نیمه دوم خردادبرگزار می شود

صفری گفت: دومین اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر ازسری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ علی صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با اشاره به نقش رزمندگان جهاد در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: سنگرسازان بی سنگر یکی از ارکان موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بودند و ما امروز با تکیه بر رزمندگان سنگرسازان بی سنگر در مسیر خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات گام برمی داریم.

وی افزود: در هفته جهاد کشاورزی سالجاری برنامه های متنوعی در دستور کارقرار گرفته که با محوریت دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر برگزار خواهد شد و کلنگ زنی یادمان شهید گمنام و افتتاح پروژه ها در روز اجلاسیه از دیگر برنامه ها است.

صفری بیان کرد: دومین اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر ازسری اجلاسیه های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با شعار فرهنگ و مدیریت جهادی راهگشای گام دوم انقلاب در نیمه دوم خرداد ماه در اراک برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضرورت های مهم است، گفت: امروز سازمان جهاد کشاورزی با تکیه بر فرهنگ ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی برای اجرای ماموریت ها تلاش می کند و گام برداشتن در میدان جنگ اقتصادی نیازمند روحیه جهادی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خاطر نشان کرد: استان مرکزی در برگزاری اجلاسیه ها و کنگره شهدای استان مرکزی بسیار موفق عمل کرده و استفاده از تجربیات ارزشمند اجلاسیه ها در دستور کار دومین اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر است.

انتهای پیام /