سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری پنجشنبه شب از موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با احداث حدود پنج هزار و 300 واحد مسکونی در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، از مردم خواست که روز جمعه پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازارها در حالی هفته را به پایان رساندند که به جز بورس همگی قرمزپوش شدند. این رشد منفی بازارها یک نکته داشت و آن اینکه نزول بازارها در هفته منتهی به 14 خرداد در پیک اتفاق افتاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازارها در حالی هفته را به پایان رساندند که به جز بورس همگی قرمزپوش شدند. این رشد منفی بازارها یک نکته داشت و آن اینکه نزول بازارها در هفته منتهی به 14 خرداد در پیک اتفاق افتاده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های آمریکا و انگلیس مدعی پیشرفت در پیشنهاد حماس در مورد آتش بس در نوار غزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های آمریکا و انگلیس مدعی پیشرفت در پیشنهاد حماس در مورد آتش بس در نوار غزه شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفت: با مشارکت حداکثری در #انتخابات ریاست جمهوری، زبان ملامت کنندگان را کوتاه، دشمنان را ناامید و بر اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی بیفزاییم. همه با هم برای اقتدار روزافزون #ایران_عزیز در جهان، پای صندوق‌های #رأی حاضر شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که شماری از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی در مخالفت با جنگ غزه در حیفا تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که شماری از فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی در مخالفت با جنگ غزه در حیفا تجمع اعتراضی برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته نوسان صعودی را به ثبت رساندند و قیمت دینار عراق هم با رشد یک تومانی که تجربه کرد؛ 47 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولگ استپانوف سفیر روسیه در کانادا با اشاره به شکست تلاش‌های غرب برای منزوی کردن روسیه، تاکید کرد: غرب با اعمال تحریم‌ها علیه مسکو به خودش ضربه زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر احمدی‌نژاد هرگونه حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات را قویا تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 2017، برخی از فعالان در این حوزه اعلام کرده بودند که دوران گوشی‌های تلفن همراه هوشمند به پایان رسیده است، زیرا فروش آنها در وضعیتی رکودی قرار گرفته بود. واقعیت این است که همه ما یک گوشی تلفن همراه داریم و به همین دلیل گوشی به عنوان یک ابزار دیگر رشد نخواهد کرد. اگر به دهه آینده نگاه کنیم، به جای استفاده از یک گوشی تلفن همراه هوشمند، دستگاه‌های مختلفی وجود خواهند داشت که جایگزین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر احمدی‌نژاد هرگونه حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات را قویا تکذیب کرد.