سه‌شنبه 10 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر احمدی‌نژاد هرگونه حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات را قویا تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به قطعی گسترده برق در جولان اشغالی و فرار ده‌ها هزار شهرک‌نشین در شمال به پناهگاه‌ها از ترس حملات حزب‌الله اعلام کردند که اسرائیل شمال را از دست داده است.

وب‌گاه گسترش

در سال 2017، برخی از فعالان در این حوزه اعلام کرده بودند که دوران گوشی‌های تلفن همراه هوشمند به پایان رسیده است، زیرا فروش آنها در وضعیتی رکودی قرار گرفته بود. واقعیت این است که همه ما یک گوشی تلفن همراه داریم و به همین دلیل گوشی به عنوان یک ابزار دیگر رشد نخواهد کرد. اگر به دهه آینده نگاه کنیم، به جای استفاده از یک گوشی تلفن همراه هوشمند، دستگاه‌های مختلفی وجود خواهند داشت که جایگزین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر احمدی‌نژاد هرگونه حمایت ایشان از کاندیداهای انتخابات را قویا تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که فقط چند ساعت به آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده است، آخرین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت نزدیک مسعود پزشکیان و سعید جلیلی حکایت دارد. خبرآنلاین نوشت: - با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی تبلیغات، حجم خبرهای مرتبط با دو نامزد حاضر در مرحله دوم انتخابات طی روز چهارشنبه 13 تیر بسیار زیاد بود و با فرا رسیدن پنج‌شنبه 14 تیر و آغاز منع قانونی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن اسلامی گفت: تعداد تعرفه‌های رأی مثل مرحله اول به تعداد افراد واجد شرایط رأی‌دادن با یک درصد اضافه به‌صورت احتیاط و رزرو در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن اسلامی گفت: تعداد تعرفه‌های رأی مثل مرحله اول به تعداد افراد واجد شرایط رأی‌دادن با یک درصد اضافه به‌صورت احتیاط و رزرو در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس مکاتبه رئیس سازمان مالیاتی بررسی تراکنش‌های بانکی اشخاص غیر تجاری، فعلا در دستور کار قرار ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس مکاتبه رئیس سازمان مالیاتی بررسی تراکنشهای بانکی اشخاص غیر تجاری، فعلا در دستور کار قرار ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: رکورد دمای هوا خاش بعد از 39 سال شکسته شد و به 44 درجه رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: رکورد دمای هوا خاش بعد از 39 سال شکسته شد و به 44 درجه رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره همکاری همه جانبه برای پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: 14 هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی اختصاص یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره همکاری همه جانبه برای پرداخت مطالبات کشاورزان گفت: 14 هزار میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی اختصاص یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس دستور زیر عمل کنید. پاداش جذاب همستر کامبت از طریق کد مورس را از دست ندهید. برای دریافت پاداش یک میلیون سکه‌ای کد مورس طبق فرمول عمل کنید. کد مورس امشب همستر کامبت امشب

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اورژانس استان تهران اعلام کرد: تصادف عصر پنجشنبه در اتوبان آزادگان پایتخت 9 مصدوم برجای گذاشت.