دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت بیت کوین کاهش یافته است و ارزش هر واحد آن امروز به 62,997 (شصت و دو هزار و نهصد و نود و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.44 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی به 43,050,000 (چهل و سه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، ثبات داشته است. قیمت طلا هم تغییری را تجربه نکرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی عقب نشینی کرده است و به 43,050,000 (چهل و سه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.28 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ربیعی به اظهارات سعید جلیلی درباره واکسن کرونا در مناظره پاسخ داد. علی ربیعی به اظهارات سعید جلیلی درباره واکسن کرونا در مناظره پاسخ داد. ربیعی نوشت: تعدادی از مسئولان دولت فعلی و مخالفان امروز دولت پزشکیان، امضا کردند که واکسن وارد نکنید و دوگانه واکسن داخلی و واردات را دامن زدند. مخالفان واردات، فقط واکسن‌های سفارش شده را تزریق کردند. علی ربیعی در توئیتی به اظهارات سعید جلیلی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز‌: امروز قیمت طلا بر مدار ثبات حرکت کرد و ارزش هر گرم آن به 3,522,600 (سه میلیون و پانصد و بیست و دو هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای جواد آقایی‌پور و استقلال همچنان ادامه دارد و روشن نیست وضعیت این بازیکن با آبی‌ها چه خواهد شد. ماجرای جواد آقایی‌پور و استقلال همچنان ادامه دارد و روشن نیست وضعیت این بازیکن با آبی‌ها چه خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ در حالی که آقایی‌پور پای پله‌های پرواز به سمت روسیه حاضر شد به خاطر پیشنهادی که باشگاه استقلال به وی داده از سفر به این کشورخودداری کند و ساعاتی بعد از لغو پرواز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار روند ثبات را تجربه کرده است و ارزش هر گرم به 3,522,600 (سه میلیون و پانصد و بیست و دو هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات بازار به 43,050,000 (چهل و سه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات قیمت را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مرکز پزشکی حج و زیارت تعداد فوتی‌های زائران ایرانی از ابتدای حج تاکنون را 25 نفر اعلام کرده است. مرکز پزشکی حج و زیارت تعداد فوتی‌های زائران ایرانی از ابتدای حج تاکنون را 25 نفر اعلام کرده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ بنابر اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت از ابتدای حج تاکنون 23 زائر ایرانی در مکه و منا و 2 زائر ایرانی در مدینه فوت شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نبنزیا هشدار داد: در صورتی که اسرائیل با طرح ادعایی تامین سیستم‌های دفاع هوایی ساخت آمریکا به کی‌یف پیش رود، باید آماده رویارویی با عواقب خاصی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 43,050,000 (چهل و سه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل بدون تغییر است. قیمت طلا هم ثبات را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله‌گران معتقدند امروز دلار در جریان معاملات بازار در میان یک مرز حمایتی و مقاومتی قرار دارد و باید دید اسکناس آمریکایی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی به ضرب و شتم شهروند تبریزی واکنش نشان داد. پرویز پرستویی به ضرب و شتم شهروند تبریزی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پرویز پرستویی در واکنش به ضرب و شتم شهروند تبریزی در حمایت از دکتر پزشکیان توسط گروهی از افراد تندرو متنی را منتشر کرد.