دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه الف

نامزد سابق انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان "آقایان رفراندوم را می‌خواهند تا آمریکا را بپذیریم!"، گفت: سیاست‌های کلی تغییر کند که امثال شما با بهاییان در این مملکت بنشینند؟ یا آقایی آمریکا را همان‌طور که شما پذیرفتید بپذیریم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیأت علمی گروه عفونی دانشکده پزشکی مشهد گفت: بیماری تب دنگی از طریق نیش پشه آئدس منتقل می‌شود و انتقال انسان به انسان ندارد، اما در موارد نادر ممکن است که از مادر باردار به جنین منتقل بشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دوحه بار دیگر میزبان رهبران طالبان بود؛ گروهی که تلاش دارند تا با توسل به اهرم های مختلف به انزوای بین المللی شان پایان دهند. با این حال منتقدان می گویند که سازمان ملل در حالی زمینه را برای برگزاری چنین نشستی هموار کرد که حقوق زنان و اقلیت ها در دستور کار نشست دوحه قرار دارد. از همین رو این نشست نمایشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر نفت گفت: دست‌اندرکاران صنعت نفت به صورت شبانه روزی کار می‌کنند؛ 800 تحریم جدید وضع شده است. می‌گویند تخفیف می‌دهند، والله تخفیفی که می‌گویند از انگشتان دست من کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی به 43,100,000 (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.11 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید جلیلی در مناظره با پزشکیان واکنش نشان داد. علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید جلیلی در مناظره با پزشکیان واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه شریف که این روزها در ستاد مسعود پزشکیان فعالیت می‌کند در توئیتی نسبت به ادعای دیشب سعید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان قیمت خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3 ریشتر ساعت 11 و 8 دقیقه سه‌شنبه جزیره خارگ در استان بوشهر را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی‌که از کامالا هریس به‌عنوان گزینه اصلی جایگزینی ترامپ نام برده می‌شود، ایلان ماسک او را در شبکه اجتماعی X به دروغگویی متهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یورونیوز در گزارشی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت ایران، پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان برنده دور دوم انتخابات خواهد بود. یورونیوز در گزارشی با اشاره به چالش‌های پیش روی دولت ایران، پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان برنده دور دوم انتخابات خواهد بود. ایران از یک سو برای اولین بار در چندین دهه گذشته وارد یک رویارویی مستقیم نظامی با اسرائیل تحت رهبری نتانیاهو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع فصل گذشته سپاهان با استقلال به توافق رسید. مدافع فصل گذشته سپاهان با استقلال به توافق رسید. به گزارش عرشه آنلاین؛ شب گذشته جلسه مهمی برای انتقال میلاد زکی‌پور به استقلال با حضور مسئولان این باشگاه برگزار شد و به نظر می‌رسد تکلیف این ماجرا مشخص شده است. درحالیکه از نیم فصل لیگ بیست و سوم بحث تمدید قرارداد زکی پور با سپاهان مطرح بود اما این باشگاه در نهایت موفق به این امر نشد تا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 43,100,000 (چهل و سه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.11 درصدی داشته است. قیمت طلا هم در بازار بالا رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات را دنبال کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع دومین و آخرین مناظره که امشب از ساعت 21:30 به صورت زنده پخش می شود، اقتصادی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیده‌ها حاکی از آن است ستاره سابق استقلال دوست دارد فوتبالش را برای فصل آینده در لیگ پرتغال ادامه بدهد. شنیده‌ها حاکی از آن است ستاره سابق استقلال دوست دارد فوتبالش را برای فصل آینده در لیگ پرتغال ادامه بدهد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی قایدی بازیکنی است که طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد بازگشتش به استقلال شده است و حتی اینطور عنوان شده است که آبی‌ها قرار است برای جذب او راهی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی‌که از کامالا هریس به‌عنوان گزینه اصلی جایگزینی ترامپ نام برده می‌شود، ایلان ماسک او را در شبکه اجتماعی X به دروغگویی متهم کرد.